رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته

در هفته گذشته ۶۰۹ مورد از تماس‌های شهروندان به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۶۷۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۶۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۲۸۹ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۸۹ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۶۰۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز و موارد مرتبط با رفع خطر درختان در حال سقوط به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۹۳۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته یک هزار و ۶۰۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه، ساعات بازدید از اماکن تفریحی و حمل ونقل عمومی را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 394133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.