مشارکت شهرداری در جمع‌آوری معتادان و متکدیان اهواز

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اهواز گفت: به منظور جمع‌آوری هرچه بهتر معتادان متجاهر و متکدیان از نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز استفاده خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احمدرضا درخشان از طرح شهرداری اهواز در جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان خبر داد و اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری هرچه بهتر معتادان متجاهر و متکدیان از نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اجرای این طرح حساسیت شهروندان نسبت به این مساله است که به تازگی بیشتر شده است به صورت روزانه این افراد با سوء استفاده از احساسات شهروندان درآمدهای فراوانی را کسب کرده که بیشتر آن در اختیار افراد معدودی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اهواز اظهار کرد: جهت جمع‌آوری حکم قضایی توسط مراجعه ذیربط صادر شده است، افزود: با توجه به اینکه سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۶۵۰ نفر معتاد متجاهر و متکدی از سطح شهرجمع‌آوری شده است،

وی گفت: درصورت ارتباط بیشتر با بخش هایی مانند اجرائیات شهرداری می توان در جهت بهتر شدن سیمای منظر شهری گام بلندی برداشت.

درخشان خاطرنشان کرد: در هر منطقه چند نیروی اجرائیات در اختیار تیم جمع آوری قرار داده می شود که در زمان جمع آوری حضور منظمی خواهند داشت.

کد خبر 394124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.