ایجاد بسترهای لازم برای حضور شهروندان در بوستان‌های شهر مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اعلام آمادگی برای ایجاد بسترهای لازم در بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان های شهر است که این امر با حضور خانواده ها و انجام فعالیت های اجتماعی و ورزشی شهروندان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی صبح امروز(سه شنبه) در جمع ورزشکاران بوستان ملت، اظهار کرد: از طرح‌های پیشنهادی شهروندان، تامین نیازهای زیرساختی و خدمات لازم در بوستان های شهر است.

در ادامه این بازدید بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد حضور ورزشکاران در بوستان های شهر را الزامی دانست و گفت: پارک‌ها یکی از مهمترین فضاهای عمومی شهر به حساب می آید و سالم بودن این فضا یکی از دغدغه های شهروندان است.

وی افزود: با حضور افراد ورزشکار در سطح بوستان ها، فضای سالم تری را خواهیم داشت و به تدریج شاهد کاهش حضور افراد هنجارشکن در این مکان ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صرفا دستورات پیشگیرانه و امر و نهی برای سالم سازی بوستان های شهر کافی نیست، گفت: علاوه بر حضور نیروهای گشت انتظامی در سطح بوستان ها، حضور ورزشکاران و افراد موثری از این قبیل می تواند محیط سالم تری را برای شهروندان در بوستان ها ایجاد کند.

کد خبر 394098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.