بهره برداری از تقاطع غیر همسطح توحید سنندج تا پایان سال

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج از انجام عملیات روشنایی پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی‌فرد، اظهار کرد: پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح توحید یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های عمران شهری در کاهش و روان‌سازی ترافیک است.

وی ادامه داد: اجرای عملیات اتصال این دو بلوار در کاهش و روان‌سازی ترافیک بلوار کردستان به بلوار مستضعفین، میدان ۱۲ فروردین و دسترسی آسان به بیمارستان توحید تاثیر بسزایی دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج افزود: این پروژه دو هزار و ۳۰۰ متر طول دارد که هزار و ۳۰۰ متر از آن در سنوات گذشته اجرا شده بود و مابقی طول اتصال این بلوار از سال گذشته آغاز شد.

ریحانی‌فرد تصریح کرد: در حال حاضر عملیات پایانی اتصال این دو بلوار و همچنین احداث تقاطع غیرهمسطح توحید در حال اجرا است.  

وی از اجرای عملیات برقراری روشنایی پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی خبر داد و گفت: با هدف افزایش ایمنی در تردد، کاهش تصادفات در شب، ارتقای کیفیت مسیر  عملیات برقراری روشنایی این پروژه در حال اجرا است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج اضافه کرد: عملیات روشنایی این پروژه از ابتدای پل جانبازان در بلوار کردستان تا بلوار ساحلی در حال اجرا است.

ریحانی‌فرد ادامه داد: برای برقراری روشنایی این پروژه ۱۵۹ عدد پایه روشنایی ۱۲ متری نصب خواهد شد و ۲۴۳ عدد چراغ روشنایی ۱۵۰ وات و سه هزار و ۵۲۰ مترکابل‌کشی زمینی هم انجام شده است.

وی تصریح کرد: تا کنون ۸۰ عدد پایه روشنایی ۱۲ متری و ۱۶۰ عدد چراغ ۱۵۰ وات با بهترین کیفیت در مسیر این پروژه نصب شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج هزینه اجرای عملیات برقراری روشنایی پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیر همسطح توحید را بیش از ۲۴ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل عمرانی سال جاری بتوانیم این طرح تاثیرگذار در کاهش و روانسازی ترافیک را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 394097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.