ممنوعیت خرید ماهی از دستفروش‌ها در کرمانشاه

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه افرادی سودجو در اطراف رودخانه قره‌سو ماهی‌های تلف شده را جمع‌آوری کرده‌اند، گفت: از مردم به ویژه ساکنان «شهرک الهیه» و «کرناچی» خواست تا اطلاع ثانونی از افراد دستفروش و دوره‌گرد و وانتی‌ها ماهی نخرند.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود ماهی‌های تلف شده در رودخانه قره‌سو، با اعزام اکیپ مشترک ماموران اداره اجرائیات و کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی، اداره بهداشت و اصناف برای بررسی این موضوع به محل رودخانه قره‌سو، موضوع گزارش مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تلف شدن تعداد زیادی ماهی کوچک در حاشیه رودخانه قره‌سو، گفت: به نظر می‌رسد این ماهیان که از سمت سد گاوشان آمده‌اند، بعد از عبور از محدوده شهرک صنعتی جاده سنندج، تلف شده‌اند.  

شهبازی ادامه داد: در اطراف رودخانه قره‌سو متاسفانه افرادی سودجو مشغول جمع‌آوری ماهی‌های تلف شده بودند که توسط مامورین اجرائیات از این کار جلوگیری شد.

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از شهروندان به ویژه ساکنان «شهرک الهیه» و «کرناچی» خواست تا اطلاع ثانونی از افراد دستفروش و دوره‌گرد و وانتی‌ها ماهی نخرند.

وی افزود: در حال حاضر حدود سه هزار قطعه ماهی ریز در حاشیه رودخانه قره‌سو تلف شده که کار جمع‌آوری آن‌ها توسط شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 394095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.