تفاهمنامه همکاری‌ فرهنگی با موزه ملی ملک تهران امضا شد

دو تفاهمنامه همکاری مشترک فرهنگی بین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان و موسسه کتابخانه موزه ملی ملک تهران به امضا رسید.

به گزارش ایمنا، علی معرک‌نژاد  در خصوص این تفاهمنامه گفت: دو تفاهمنامه همکاری های مشترک فرهنگی بین محمد عیدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان و غلامرضا خواجه سروری مدیرعامل موسسه کتابخانه موزه ملی ملک در تهران، ۲۸ مهرماه به امضا رسید.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک زیر مجموعه آستان قدس رضوی و از استانداردترین، مجهزترین و به روز ترین موزه های کشور است که در زمینه اشاعه فرهنگ و تمدن اسلامی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: طبق این دو تفاهمنامه هر دو مجموعه باید در توسعه حوزه های تاریخی، فرهنگی، هنری و آموزشی با هم مشارکت داشته و نشست ها و نمایشگاه های مشترک علمی و هنری برگزار کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با بیان اینکه بعد از این از ظرفیت های مشترک هر دو مجموعه استفاده بهینه خواهد شد،خاطرنشان کرد: بنا داریم تا تبادل نیروی انسانی متخصص و کارشناس برای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی بین این دو مجموعه انجام گیرد.

کد خبر 394083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.