ترافیک در محدوده مرکزی تبریز ۳۵ تا ۴۳ درصد کاهش یافت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: اجرای طرح زوج یا فرد یک ریسک اجتماعی و ترافیکی بود و علیرغم اینکه مشکلاتی را برای بعضی شهروندان همراه داشت ولی سعه صدر آن‌ها باعث موفقیت این طرح شد.

به گزارش ایمنا، مهدی یوسفی در نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان، طرح زوج یا فرد را طرحی موفق خواند و اظهار کرد: مردم حتی در ایامی که قانون اعمال نمی‌شد نیز این طرح را رعایت می‌کردند که این نشان می‌دهد شهروندان تبریزی دغدغه حل مشکل ترافیکی دارند.

وی ادامه داد: همین امر باعث می‌شود مسئولان بتوانند قدم‌های بعدی را محکم‌تر بردارند تا شاهد شهری سالم، بدون ترافیک و عاری از آلودگی‌های صوتی و هوا باشیم.

یوسفی با اشاره به کاهش ۳۵ تا ۴۳ درصدی ترافیک در محدوده مرکزی شهر بعد از اجرای طرح زوج و فرد، خاطرنشان کرد: نقش آموزش‌های شهروندی در موفقیت طرح‌های مختلف شهرداری از جمله ترافیک بسیار حائز اهمیت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز افزود: آموزش در مسائل اجتماعی، فرهنگی و شهروندی اساس فرهنگ یک شهر است و اگر صحیح و با برنامه پیش برویم بدون شک شهروندانی آگاه خواهیم داشت و به طبع آن مجموعه شهرداری نیز در ارائه خدمات بیشتر و اداره بهتر شهر موفق خواهد بود.

کد خبر 394082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.