بررسی لایحه اصلاح ساختار شهرداری در آبان/ خداحافظی با برخی نیروها

معاون شهردار تهران با بیان اینکه لایحه اصلاح ساختار شهرداری در آبان توسط شورای شهر تهران بررسی می‌شود،‌ گفت: پس از تصویب این لایحه نیروهای شهرداری کاهش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، حامد مظاهریان با اشاره به اصلاح ساختار در شهرداری اظهار کرد: لایحه اصلاح ساختار در آبان ماه به صورت لایحه در صحن شورای شهر مطرح می‌شود و اعضای شورا درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جزئیات اصلاح ساختار در شهرداری منوط به تصمیم اعضای شورای شهر است گفت: اینکه معاونت نیروی انسانی شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی یک یا دو مدیر داشته باشند بستگی به تصمیم شورای شهری‌ها دارد.

معاون شهرداری تهران تصریح کرد: به دلیل ادغام دو معاونت قطعا نیروها کاهش و پست‌ها نیز کم می‌شود البته بنا بر تعدیل نیرو نیست، اما قراردادهای جدید ممکن است با برخی افراد منعقد نشود.

به گزارش ایمنا، محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران  مدتی پیش اعلام کرد: شورای شهر تصمیم و اراده‌ زیادی برای اصلاح ساختار دارد، اما متأسفانه فضا و شرایط به صورتی است که هر اقدام را مانع می‌شوند و می‌گویند به دلیل شرایط اقتصادی ملاحظه کنید، البته تصمیم داریم برای عدالت و کارآمدی سازمان اقداماتی انجام دهیم.

کد خبر 394070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.