اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال به پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری

شهردار ساری از اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله‌سوز این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پیگیری طرح ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری بوده که تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: بدون تردید در این مسیر از نظرات کارشناسی اعضا شورای اسلامی شهر بهره می‌بریم و امیدواریم به دستاوردهای خوبی در این زمینه برسیم.

شهردار ساری با اشاره به تخصیص بودجه برای تکمیل نیروگاه زباله سوز در ماه اخیر، خاطرنشان کرد: با مساعدت استاندار مازندران، ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز با پیگیری‌های انجام شده و دیدارهای حضوری با رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به این پروژه تخصیص خواهد یافت.

رجبی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات این پروژه تامین شده و نصب ابنیه در محل پروژه نیروگاه زباله‌سوز در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری ساری تمام توان خود را برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری بکار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه پل تا پل (بازگشایی پروژه پل کابلی داراب تا پل‌های شهید نوری) در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای هزینه‌های بازگشایی و تسریع این پروژه در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن فعال شده است.

کد خبر 394069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.