پیشرفت ۷۰ درصدی طرح ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساماندهی امانیه خبر داد و گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز ۵.۱ هکتار فضای سبز به صورت پراکنده در پارک امانیه احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی با اشاره به روند اجرای پروژه ساماندهی پارک امانیه سنندج، اظهار کرد: ساماندهی، احداث و بازپیرایی پارک‌ها در راستای توسعه و ساماندهی پارک‌ها به منظور ارتقاء شرایط پایدار زیستی، زیباسازی و ایمنی منظر شهری، کاهش آلودگی محیط زیست یکی از اهداف و برنامه‌های این سازمان است.

شریفی تصریح کرد: حفظ و صیانت از پارک‌های جنگلی، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا عملیات ساماندهی پارک امانیه آبیدر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی از احداث ۵.۱ هکتار فضای سبز در پارک امانیه در سنندج خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی مسیر امانیه این مقدار فضای سبز در مسیر پارک امانیه احداث می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تا کنون دو هزار و ۷۰۰ مترمکعب عملیات خاکی، ۷۰۰ مترمکعب عملیات بنای سنگی، ۱۱۰ مترمکعب احداث دیوار گابیونی و یک هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث سنگفرش در راستای ساماندهی پارک امانیه انجام شده است.

شریفی افزود: برای روشنایی این پارک نصب پنج عدد تاور روشنایی با ۲۰ عدد پروژکتور، ۶۰ عدد چراغ دفنی و ۵۰۰ متر کابل کشی انجام شده است.

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه ساماندهی مسیر امانیه خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با اتمام این طرح موجبات رضایتمندی شهروندان و گردشگران فراهم شود.

کد خبر 394050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.