پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: طی روزهای آینده پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته می‌شود و شهروندان برای تردد در عرض خیابان می‌توانند از گالری ورودی و خروجی مترو استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، مجتبی زوربخش با بیان اینکه این موضوع به جنبه سیما و منظر برمی‌گردد، اظهار کرد: شهرداری منطقه هشت در جهت اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده خود از جمله سیما و منظر شهری، به دنبال برداشتن این پل است که با انجام آن، شاهد تاثیرگذاری بیشتر مجموعه زندیه در این نقطه از شهر باشیم.

وی با بیان اینکه با برداشته شدن این پل، موقعیت فعلی به امتداد زیرگذر متصل خواهد شد، افزود: در حال حاضر با نصب یک بنر در محل پل، اطلاع رسانی‌های لازم به شهروندان انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز ادامه داد: جلسات متعددی با حضور کارشناسان گرفته شده و این موضوع از جنبه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

زوربخش در پاسخ به این سئوال که اگر قرار است این پل برداشته شود، چرا اخیرا پله برقی این پل را بهسازی کرده‌اید و هزینه‌ای دیگر به شهر تحمیل شد، گفت: تا روزی که پل پابرجا است و شهروندان از آن استفاده می‌کنند، وظیفه داریم پله برقی آن را روشن نگه داریم و در صورت بروز خرابی، نسبت به رفع ایراد اقدام کنیم.

کد خبر 394046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.