گل گهر سیرجان صفر- سپاهان ۲/ صدر همچنان طلاییست

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر گل گهر سیرجان به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان

ورزشگاه: امام علی (ع) سیرجان

تماشاگر: هزار نفر

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقیقه ۲۸) و علی قربانی (دقیقه ۲+۹۰) برای سپاهان

اخطار: مهرداد عبدی (دقیقه ۲۹) از گل گهر- مهدی کیانی (دقیقه ۱۶)، علی قربانی (دقیقه ۸۵)، محمد محبی (دقیقه ۸۸) از سپاهان

اخراج: محسن طرحانی (دقیقه ۴+۹۰) از گل گهر

گل گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، محسن طرحانی، امین پورعلی، مهرداد عبدی (۸۱- پیمان نامور)، محمد زینالی (۶۵- مهرداد بایرامی)، علی قربانخانی (۶۵- مهدی زبیدی)، سجاد آشوری و بهنام برزای

سرمربی: مجید جلالی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، گئورگی گِولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن (۸۷- محمدرضا مهدی‌زاده)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی (۸۲- علی قربانی) و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: جواد رحیم زاده

شرح بازی:

مصاف تیم صدرنشین با تیم ماقبل پایانی لیگ همانطور که پیش بینی می‌شد با بازی تدافعی گل گهر و هجوم سپاهان برای گلزنی از همان ابتدای بازی آغاز شد. شاگردان امیر قلعه نویی که از همان ابتدای بازی نبض کار را در دست گرفتند قبل از گذشت نیم ساعت از آغاز دیدار روی یک ارسال از سمت راست و ضربه زیبای پای چپ شهباززاده به گل رسیدند تا آنها هم مثل رقیبشان یعنی تراکتور که در بازی همزمان مدام در حال گلزنی به نساجی بود از میزبان خود پیش بیفتند.

سپاهان پس از گل عطش خود را برای گلزنی حفظ کرد و قصد داشت با بیشتر کردن اختلاف، خیال خود را بابت پیروزی راحت کند. شاگردان امیر قلعه نویی اما در این امر ناکام بودند تا از اواسط نیمه دوم گل گهر که از حمایت تماشاگرانش هم برخوردار بود روی دروازه سپاهان خیمه بزند، تیم میزبان تا پشت محوطه جریمه سپاهان خوب پیش می‌آمد اما در زدن ضربات آخر بی دقت بود و در سوی دیگر سپاهان نیز در اکثر توپ‌های ارسالی موفق بود و مدافعان این تیم به خوبی توپ‌ها را دور می‌کردند. سپاهان که در لحظات پایانی کاملاً در دفاع بود روی یک ضد حمله در دقیقه ۹۲ توسط علی قربانی به گل رسید تا خیالش قبل از سوت پایان بازی بابت پیروزی راحت شود.

بدین ترتیب سپاهان با پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار ۱۷ امتیازی شد و صدر جدول را برای خود حفظ کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۲۸- سپاهان)- ارسال بلند از سمت راست در تیر دور با ضربه سر برای شهباززاده فرصت شوتزنی را فراهم کرد و او با یک شوت سر ضرب پای چپ به زیبای دروازه گل گهر را باز کرد.

۲-۰ (دقیقه ۹۰+۲- سپاهان)- در یک ضد حمله توپ به محمد محبی رسید و او پس از اینکه تا محوطه جریمه گل گهر پیش رفت با یک چرخش و پاس عرضی به علی قربانی، او را با دروازه بان گل گهر تک به تک کرد و گل دوم سپاهان با ضربه دقیق قربانی به ثمر رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- شوت سنگین و پر قدرت مهرداد عبدی از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۱۹- نفوذ حسینی به محوطه جریمه گل گهر با ارسال زمینی کوتاه او همراه شد و توپ با برخورد به ابراهیمی مدافع گل گهر در آستانه باز کردن دروازه بود اما فراهانی روی خط توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۰- ضربه ایستگاهی سپاهان توسط حسینی ارسال شد اما توپ در یک قدمی دروازه توسط مدافع گل گهر دفع شد.

دقیقه ۷۲- ارسال تیز حسینی از سمت چپ با سایش به سر مدافع گل گهر در تیر دور فرصت گلزنی را برای پورقاز فراهم کرد اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴- ارسال نورافکن از سمت راست در محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک کی‌روش استنلی همراه شد اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- ارسال خطرناک زبیدی از سمت راست در میانه محوطه جریمه و مدافعان سپاهان با ضربه سر ابراهیمی همراه شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت تا خطرناک‌ترین موقعیت میزبان از دست برود.

اتفاق ویژه:

سپاهان در این دیدار هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا به همراه تراکتور تنها تیم‌هایی باشند که دروازه‌شان در فصل جاری باز نشده است.

بهترین بازیکن:

سجاد شهباززاده که گل اول را برای سپاهان به ثمر رساند در طول بازی هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در کنار محمد محبی که دو پاس گل در این بازی داشت بهترین‌های سپاهان در فاز تهاجمی بودند، در فاز دفاعی نیز عملکرد عزت الله پورقاز و گئورگی گولسیانی بسیار خوب بود و بیشترین تاثیر را در گل نخوردن سپاهان در این دیدار خارج از خانه داشتند.

کد خبر 394024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.