گل محمدی: احساسات بر مسائل فنی غلبه کرد/ ذوبی ها صبر پیشه کنند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی آنقدر زیبا نبود، اما انگیزه های متقابل دو تیم هیجان بازی را زیاد کرد و احساسات بر مسائل فنی غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چهار چوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در نشست خبریریا، اظهار کرد: بابت سه امتیاز خوشحالیم. بازی مهمی بود و با توجه به وضعیت جدول برد می خواستیم. به سختی ۳ امتیاز گرفتیم. بازی آنقدر زیبا نبود، اما انگیزه های متقابل دو تیم هیجان بازی را زیاد کرد و احساسات بر مسائل فنی غلبه کرد.

وی با بیان اینکه این نتیجه برای ما خوب بود، افزود: می دانستیم بازی فیزیکی است. بچه ها کم اشتباه بودند و می دانستیم حریف مهره های خوبی دارد. ذوب آهن تیم خطرناکی است که روی ضربات ایستگاهی به گل می رسد. از بازیکنانم تشکر می کنم. بعد ار باخت حذفی به نفت مسجد سلیمان بچه ها با دوندگی بیشتری بازی کردند. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سر مربی تیم فوتبال شهر خودرو در رابطه با وضعیت فعلی ذوب آهن، ادامه داد: در مورد ذوب آهن زیاد صحبت نمی کنم. ثبات در فوتبال نتیجه به همراه دارد. ذوبی ها صبر پیشه کنند و در ادامه راه موفق باشند.

کد خبر 394023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.