اعتراض دسته جمعی ذوب‌آهنی ها به قضاوت کاظمی

قضاوت داور بازی ذوب‌اهن و شهر خوردرو در نیمه اول اعتراض دسته جمعی کادر فنی ذوب‌آهن را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا نیمه اول دیدار تیم‌های ذوب‌آهن وشهرخودرو در حالی با یک گل به سود شهرخودرو به پایان رسید که اعتراضات ذوب‌آهنی‌ها به قضاوت داور بازی نکته برجسته نیمه اول بود.

*پیش از شروع بازی همه بازیکنان ذوب آهن که اکثر آنها سابقه شاگردی یحیی گل محمدی را دارند به سمت نیمکت پدیده رفتند و از سرمربی سابقشان رخصت گرفتند.

*در اواسط بازی و بعد از اعتراض منصوریان به قضاوت وحید کاظمی داور به سمت نیمکت ذوب آهن آمد و با لحنی تند نسبت به رفتار منصوریان تذکر داد که این اتفاق با اعتراض سرپرست ذوب‌آهن همراه شد.

*در اواخر نیمه اول برخوردی در محوطه جیمه پدیده اتفاق افتاد گه ذوب‌اهنی ها معتقد به اعلامنالتی بودند و داور این برخورد را پنالتی تشحیض نداد. همین اتفاق باعث شد تا سکوهای هواداران به داور بازی اعتراض کنند و در ادامه با زدن سوت پایان نیمه اول کادر فنی ذوب‌اهن در کنار خط حضور داشتند تا نسبت به داور اعتراض کنند.

*در راستای تغییرات منصوریان در ترکیب ذوب‌اهن در این مسابقه هم تغییرات دیگری نسبت به بازی قبلی این تیم انجام شده بود. استقبال هواداران ذوب آهن مطابق معمول خوب نبود و استقبالی از این بازی نشده بود.

کد خبر 394021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.