در تعامل با رسانه ها خوب عمل کردیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: ۱۵ سال است که شماره ام تغییری نکرده است و به‌عنوان سخنگوی باشگاه هر روز حداقل ۳ تا ۴ مصاحبه انجام می‌دهم. این باعث شده مدیرعامل باشگاه بتواند به وظایف خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد جمشیدی امروز _ دوشنبه ۲۹ مهرماه _ در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، اظهار کرد: یکی از موارد مهم باشگاه تعامل با اصحاب رسانه است. اگر می خواهیم موفق باشیم هم فکری در کنار اصحاب رسانه رمز موفقیت یک مدیر است و امیدوارم از نظرات رسانه ها نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه کسانی که با اصحاب رسانه قهر باشند ضربه نهایی را خواهند خورد، تصریح کرد: می توانیم از انتقادات سازنده بهره زیادی ببریم و در سیر صعوی باشگاه ذوب آهن کمک خواهد کرد. زمانی که یک مدیر تغییر می کند شاید یک کاهش عملکرد به وجود بیایید، اما این دلیلی بر کم کاری نیست؛ باید با حرکت و تلاش به سیر صعودی مناسبی برسیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: کربکندی خدمت زیادی به فوتبال ایران کرده است و می خواستیم از ایشان در ذوب آهن استفاده کنیم. باشگاه ذوب آهن تک رشته ای نیست و فوتبال آقایان بزرگسالمان گل سر سبد باشگاه است.
در ۲۶ رشته فعالیت می کنیم و باید روی همه آنها هم تمرکز کنیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه باشگاه ذوب‌آهن باید موضع‌گیری‌های قاطعانه‌تری به خصوص از طرف مدیرعامل برای حمایت از منافع تیم فوتبال خود داشته باشد، گفت: از نظر پاسخگویی به رسانه‌ها یکی از باشگاه‌های خوب کشور بوده‌ایم و مدیرعامل را درگیر حواشی و پاسخگویی نمی‌کنیم چرا که از وظیفه اصلی خود دور می‌ماند.

وی ادامه دادد: ۱۵ سال است که شماره ام تغییری نکرده است و به‌عنوان سخنگوی باشگاه هر روز حداقل ۳ تا ۴ مصاحبه انجام می‌دهم. این باعث شده مدیرعامل باشگاه بتواند به وظایف خود برسد.

کد خبر 393998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.