پیش بینی گرد و خاک و رگبار پراکنده در شرق و غرب اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تدوام ناپایداری‌های جوی طی امروز و فردا، گفت: این ناپایداری‌ها در مرکز و شرق استان گردوخاک لحظه ای را به دنبال دارد و در غرب و جنوب اصفهان نیز به صورت رگبارهای متناوب با رعد وبرق خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوام ناپایداری‌های جوی در سه روز آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.  

وی ادامه داد: این ناپایداری‌ها در مرکز و شرق استان گردوخاک لحظه ای را به دنبال دارد و در غرب و جنوب اصفهان نیز به صورت رگبارهای متناوب با رعد وبرق خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: خوروبیابانک با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان میمه با میانگین دو میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 393972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.