محمدی: ۴۲ میلیار تومان بدهی داریم/ تیم فوتبال ۴۵ میلیاردی ذوب آهن را من نبستم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن حدود ۴۲ میلیارد تومان بدهی دارد که باید پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی امروز _ دوشنبه ۲۹ مهرماه _ در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، اظهار کرد: نحوه فعالیت و بازتاب ورزش را خبرنگاران انعکاس می دهند و بخش مهمی از ورزش هستند.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که به عنوان سرباز برای خدمت به ذوب آهن مامور شده ام دو ماه گذشته است، تصریح کرد: ذوب آهن برای از من خواست تا این مسئولیت را قبول کنم. اعتقاد به پست و مقام ندارم و اگر خدمت گذاری انجام دهم بهتر است.

ذوب آهن امپراطوری است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در باشگاهی خدمت می کنیم که ۵۰ سال قدمت دارد، گفت: این عظمت به امپراطوری کارخانه ذوب وابسته است که دارای سرمایه عظیم مادی مالی و معنوی است و تعداد زیادی ایثار گر و شهدا در ذوب آهن هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: ذوب آهن را همیشه امپراطوری می دانم و کسب ۵۰ سال افتخار در داخل خارج را می توان نمونه ای از آن دانست. مدیریت باشگاه ذوب آهن مسئولیت سنگینی است و انسان های زیادی در این مجموعه خدمت کرده اند. این مجموعه و عظمت برنامه، پشتکار و جدیت می خواهد. 

وی تصریح کرد: در ذوب آهن نیاز به هم افزایی و کار تیمی داریم. یکی از اهداف ما احترام به پیشکسوتان، توجه به مسائل فرهنگی و هم افزایی با دلسوزان ذوب آهن است. 

محمدی با اشاره به اینکه پشتوانه و سرمایه های ما هواداران است، خاطرنشان کرد: قطعا می خواهیم حضور هواداران را در بازی ها داشته باشیم. زمانی که ذوب آهن در جام باشگاه ها فینالیست شد هواداران به حمایت خوبی کردند. در دو ماه گذشته دو جلسه مهم با هواداران و پیشکسوتان داشته ایم و حضور هواداران در موفقیت ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

کربکندی منت سرم گذاشت و به ذوب آهن آمد

وی با بیان اینکه از تمام توانمندی های موجود در باشگاه باید استفاده شود، خاطرنشان کرد: نمونه این مسئله کربکندی است که منت سر محمدی گذاشت و حضور ایشان یک دلگرمی برای دلسوزان و هواداران ذوب آهن است و شکل تیمی در رده های پایه دارد می افتد.تیم فوتبال بزرگسالانمان تیم خوبی است که بزرگترها با جوانان کنار هم هستند که یک نواخت شدن به زمان نیاز دارد؛ از این تیم قاطعانه حمایت می کنیم و نیاز است که زمان بگذرد.۳ سر باز ما  و مصدومان ما اضافه شده اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: با درایتی که کادرفنی دارد و جلساتی که برگزار شده است در آینده تیم ما با صلابت تر خواهد بود و این اتفاق خواهد افتاد و حمایت رسانه در این زمینه خیلی پر رنگ خواهد بود.  رسانه یار و مددکار سازمان است و انتقاداتی که به ما وصل می شود باعث صلابت مجموعه خواهد شد.

حق مردم و رسانه ها است که بدانند در ذوب آهن چه خبر است

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در بدنه داریم که پاسخ گو خواهیم بود، افزود: قصد تخریب دیگران را ندارم و واقعیت ها را می گویم و غیر مستند هم حرفی نخواهم زد. حق شما و مردم است که بدانند در ذوب چه خبر است.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن ۴۲ میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد و فردا جلسه مجمع باشگاه است. اعتبار مصوب کمک به باشگاه ۲۵ میلیارد تومان است. تیم فوتبالمان ۴۵ میلیارد تومان بسته شده است و روز شروع لیگ زمان معارفه من بوده است؛ هیئت مدیره و تیم تاثیری در قرار داد نداشته است. مدیریت فعلی نقشی در بسته شدن تیم های پایه فوتبال ایفا نکرده است. تنها سرمربی که به شخصه انتخاب کرد مهران حاتمی برای بسکتبال ذوب آهن بود که می شد از او استفاده کرد.

سیاست ذوب آهن میدان دادن به جوانان بومی اصفهان است

جوادی با بیان اینکه سیاست باشگاه ذوب آهن میدان دادن به جوانان اصفهان است، خاطرنشان کرد: می خواهیم از نیروی های بومی اصفهان است و فرصت باشگاه را به پرسنل و مردم اصفهان بدهیم و پایگاه های استعداد یابی ذوب آهن را در نقاط محروم خواهیم دید.

۱۰۰ میلیارد تومان نیاز به به بودجه داریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه ۲۴ تیم در رشته های مختلف داریم، خاطرنشان کرد: بودجه جاری پرسنل و تیم فوتبال ذوب آهن در مجموع به  ۱۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد و تعهد به این بودجه کار ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه فعالیتی ۱۴ ساعته می طلبد تا بتوانیم از عهده تعهداتمان برآییم، خاطرنشان کرد: دو ماه است بیشتر از ۵۰۰ طلب کار به باشگاه مراجعه کرده اند. زمانی که مدیرعامل شدم حساب های جاری باشگاه را مقام قضایی مسدود کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تمام این بدهی ها باید پرداخت شود و این مسئله قانونی است و پای آن ایستاده ایم. هفته گذشته ۱۰ درصد به تیم فوتبال بزرگسالان تزریق کردیم و با پیگری ها مبالغی پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه باید تمام این بدهی ها  پرداخت شود، تصریح کرد: این مسئله قانونی است و پای آن ایستاده ایم. هفته گذشته ۱۰ درصد به تیم تزریق کردیم و با پیگری ها مبالغ پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشار به اینکه امروز ۵۰ درصد قرار داد ها به همه بازیکنان و تیم های ذوب آهن پرداخت خواهد شد، افزود: در حال باز کردن حساب های باشگاه هستیم و اگر کار های لازم را انجام ندهیم به بن بست می خوریم. از همه تیم ها پشتیبانی کردیم و هنوز تیمی را منحل نکردیم.

در آستانه محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال بودیم!

وی ادامه داد: «لورن وود» بازیکن بسکتبال سال های گذشته ذوب آهن است که بیشتر از چند سال بدهی باشگاه به او پرداخت نشده بود. لورن به فیبا شکایت کرد و بدهی ذوب آهن نزدیک به ۲۰۵ هزار دلار بود که با ۵۰ هزار دلار این بدهی را تصویه کردیم.

محمدی ادامه داد: به استنلی حدود ۷۰ هزار دلار بدهی داشتیم که نزدیک بود فیفا پنجره نقل و انتقالات ذوب آهن را ببند. با استنلی توافق کردیم و زیر ۵۰ هزار دلار پرونده کی روش بسته شد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: در حوزه سخت افزار استادیم فولاد شهر را داشتیم که از گذشته زحمات زیادی برای آن کشیده شده بود؛ صندلی گذاری در ضلع شرقی ورزشگاه در حال تمام شدن است، سیاست گذاری برای گیت ها انجام شده و در چند روز آینده نصب خواهد شد. سیستم پایش تصوری هم در حال اجرا شدن است.

تصمیمات در باشگاه ذوب آهن جمعی است نه فردی!

وی ادامه داد: برق فولادشهر روز گذشته قراردادش امضا شد تا با مشکل مواجه نشویم. در سال های گذشته در برخی بازی ها چراغ های ورزشگاه فولادشهر خاموش می شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، خاطرنشان کرد: تصمیمات باشگاه خرد جمعی است تا فردی،  تصمیمات فردی در ذوب آهن بسیار کم شده است.

محمدی با بیان اینکه به دنبال مطرح کردن نام خود در رسانه ها نیستم، خاطرنشان کرد: می خواهم برای خدا کار کنم و دنبال مطرح کردن اسم خودم نیستم. اینکه می گویند حضور ندارم صحیح نیست؛ در باشگاه من را می توانید پیدا کنید.

ممنوع المصاحبه نیستم، اما باشگاه سخنگو دارد

مدیر عامل باشگاه ذبو آهن در پاسخ به این سوال که آیا شما ممنوع المصاحبه هستید؟ گفت: کسی عنوان نکرده است که من ممنوع المصاحبه هستم، باشگاه سخنگو دارد و نیازی نسیت که مصاحبه کنم. احمد جمشیدی با رای هیئت مدیره به عنوان سخنگو مطرح شد. این تصمیم را هیئت مدیره گرفته است تا یک نفر به موقع پاسخگو باشد و باشگاه با این روال حرکت کند. اگر هم جایی نایز به موضع گیری شخصی من باشد هیئت با هماهنگی هیئت مدیره این کار را خواهم کرد.

تغییرات و جا به جایی در ذوب آهن تصمیم جمعی را مقدم تر از فردی می دانم ک هر تغییر در تصمیم بر اساس تصمیم جمعی است و شخصی تصمیم نگرفته ام. اگر کسی از تغییر ناراحت و نگران است از این افراد تقدیر و تشکر می کنم و عذر خواهی خواهم کرد.

کد خبر 393963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.