لایروبی مسیرهای دفع آب‌های سطحی زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از لایروبی مسیرهای دفع آب‌های سطحی این شهر در آستانه فصل بارش خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا یزدانپناه اظهار کرد: اگر بحران به خوبی مدیریت شود خسارت‌های جانی و مالی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری و پیش‌بینی، آموزش، هدایت و کنترل سه اصل مهم در مدیریت بحران است که باید در مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد و ستادهای مدیریت بحران برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اشاره به تاسیس ستاد مدیریت بحران در این شهرداری، تاکید کرد: شمال شرقی زرند فاقد سیل بند است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام لازم انجام شود.

یزدانپناه ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و نامه‌نگاری به مراجع ذیصلاح سعی داریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط این مشکل را رفع کنیم.

وی یادآور شد: بیش از ۴۰ کیلومتر از جوی‌ها و مسیرهای دفع آب‌های سطحی شهر لایروبی شده است و اجرای طرح‌هایی از این نوع، باعث خواهد شد تا انتقال آب از شهر به خوبی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند جدیت در انجام وظایف ستاد مدیریت بحران شهرداری و برگزاری مرتب نشست‌ها را موجب افزایش آمادگی اعضای مدیریت بحران در مقابله با حوادث غیر مترقبه دانست و افزود: امیدواریم با همکاری نهادها و ادارات شاهد کاهش حوادث غیرمترقبه و اثرات ناگوار ناشی از آن باشیم.

کد خبر 393960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.