نصر اصفهانی: بی‌توجهی به اصفهان برای کشور خسارت‌ بار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دیدار با معاون اول رییس جمهور گفت: مترو، ارتقاء ناوگان حمل‌ونقل شهری و نوسازی آن، همچنین تکمیل سالن‌ اجلاس مواردی بود که در این دیدار مطرح شد و آقای جهانگیری قول داد تا این مسائل را از طریق مسئولان ذی ربط پیگیری کند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: جمعی از معتمدان شهر اصفهان، سازمان‌های مردم نهاد و برخی از نمایندگان شهر اصفهان با معاون اول رئیس‌جمهور دیدار کردند. محور اصلی این دیدار در خصوص توجه به اصفهان بود، اصفهان متعلق به کشور است و بی‌توجهی به این شهر می تواند خسارت‌ بار باشد.

وی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور سال‌ها در اصفهان بوده و علاقه ویژه‌ای به این شهر دارد، تصریح کرد: در این دیدار با توجه به شناختی که آقای جهانگیری از مسائل اصفهان دارد موضوعات مختلفی از جمله توجه به حق‌وحقوق مردم اصفهان، سهم اصفهان در ردیف ‌بودجه های استانی و... مطرح شد.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبات مطرح شده در خصوص توانمندی اصفهان در قبال مسائلی است که می تواند بر کشور تاثیر مثبت بگذارد و معاون اول رییس جمهور از برخی مباحث مطرح شده استقبال کرد. البته در این دیدار محوریت مباحث تنها مربوط به شهر اصفهان نبود و مسائل کلان استانی نیز مطرح شد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه امیدوارم این جلسه نتایج خوبی در بر داشته باشد، ادامه داد: مترو، ارتقاء ناوگان حمل‌ونقل شهری و نوسازی آن، همچنین تکمیل سالن‌ اجلاس مواردی بود که مطرح شد و آقای جهانگیری قول داد تا این مسائل را از طریق مسئولان ذی ربط پیگیری کند.

کد خبر 393958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    اصفهان ما را بیست ساله گذاشتند سرکار کسی هم نیست که حق ما را بگیره