آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی کی می‌آید؟

همایون شجریان با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامی خود، از رونمایی آلبوم مشترک خود و علیرضا قربانی در آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ آلبوم "افسانه چشم ‌هایت"‌ تجربه مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان بعد از مدت ها انتظار رونمایی خواهد شد.  همایون شجریان در آخرین پست اینستاگرامی خود از رونمایی آلبوم جدید خود که  تجربه مشترک او و علیرضا قربانی، خواننده موسیقی سنتی است،‌ خبر داد و نوشت:

«دوستان گرامی آلبوم مشترک با علیرضا قربانی عزیز به آهنگسازی مهیار علیزاده، با نام " افسانه چشمهایت" در روز ۱۹ آبان ماه نود و هشت رونمایی و منتشر خواهد شد. شاد و سربلند باشید»

به گزارش ایمنا، پیش از این علی بحرینی شاعر و ترانه‌سرا در توصیف این آلبوم، در صفحه شخصی خود نوشته بود: «این خبر قطعی است. آلبوم «افسانه چشم‌هایت» با آهنگ سازی مهیار علیزاده که در آن علیرضا قربانی و همایون شجریان کنار یکدیگر خوانندگی کرده‌اند، اردیبهشت ۹۸ منتشر خواهد شد. من سه سال است منتظرش هستم.»

خبر همکاری این دو خواننده برای این پروژه مشترک از سال ۹۳ منتشر شد و مهیار علیزاده درباره آن گفته بود یک بخش از این اثر بر روی ابیاتی از نیمای بزرگ تالیف شده و بخش دیگر، شامل قطعاتی از اشعار احمد شاملو، دکتر شفیعی کدکنی، محمدعلی بهمنی، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی است.

کد خبر 393934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.