آماده‌باش نیروهای شهر با آغاز بارش‌های پاییزی در ارومیه

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: نیروهای مدیریت شهری با آغاز بارش‌های پاییزی در آماده‌باش کامل است.

به گزارش ایمنا، امیر سحابی با اشاره به تداوم بارش‌ها طی هفته جاری بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان، اظهار کرد: نیروهای سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری از جمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت بحران، سازمان آتش‌نشانی شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب با آغاز بارش‌های پاییزی در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش‌ها و رفع گرفتگی معابر اکیپ ماشین‌آلات سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری از جمله تمام لجن‌کش‌ها، دستگاهای پمپ‌دار مکنده و دستگاه واترجت در آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، اقدام به انجام لایروبی با هدف کاهش نقاط آبگیر در فصول بارندگی شده و کانال‌ها، رودخانه‌ها و مسیل‌های شهر ارومیه لایروبی شده و همچنان این لایروبی‌ها تداوم دارد.

وی هدایت نشدن آب‌های سطحی به منهول فاضلاب‌های خانگی، نریختن زباله‌های شهری و نخاله ساختمانی در مقابل جوی‌های آب و کانال‌های شهری را به شهروندان جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر توصیه کرد.

سحابی خاطرنشان کرد: شهروندان ارومیه‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و رفع مشکل شود.

کد خبر 393931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.