راه‌اندازی سامانه ساحد در شهرداری ساری

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از راه‌اندازی سامانه ساحد در این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا فضل‌الله نژاد با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی حمل و نقل درون شهری (ساحد)، اظهار کرد: در روزهای آینده با استفاده از توان مهندسان بومی برای نخستین‌بار در استان مازندران این سامانه که حاصل سال‌ها تجربه است به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری و تکنولوژی برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مراجعان در شمار نخستین و مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ساری است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری اضافه کرد: با استفاده از این سامانه رانندگان و مراجعان می توانند بدون نیاز به حضور در سازمان همه امورات خود را به صورت هوشمند پیگیری کنند.

فضل‌الله‌نژاد اظهار کرد: اگر رانندگان تاکسی در هر ساعت از شبانه روز به دلیل مشکلاتی به برگه مرخصی نیاز داشته باشد نیازی به انتظار تا نیست و می‌توانند با استفاده از این سامانه به صورت آنلاین برگ مرخصی را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: از دیگر مزایای این سامانه الکترونیکی افزایش سرعت صدور پروانه، به‌روزرسانی و دریافت آنلاین جرایم و عوارض و پرداخت آن است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جدید شهرداری ساری مبنی بر استفاده از سامانه‌های هوشمند و تکنولوژی روز، برای خدمت‌رسانی به شهروندان و رانندگان در آینده‌ای نه‌چندان دور از سامانه‌های هوشمند بومی دیگری که به تسهیل جابجایی شهروندان و افزایش درآمد ناوگان حمل و نقل دورن‌شهری منجر می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 393922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.