باد به پرچم پرسپولیس/ استقلال به دنبال عدد چهار

عصر روز گذشته پرسپولیس بعد از دو ناکامی بزرگ در لیگ مقابل شهر خودرو و سپاهان مقابل پیکان به پیروزی رسید تا دوباره امیدواری به هواداران پرسپولیس برگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان، مصاف‌های امروز لیگ برتر و مسابقه استقلال و سایپا مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۲۹مهرماه- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "مساوی مطلقا ممنوع" از حساسیت‌های جدال سایپا و استقلال نوشت، دو تیمی که در لیگ نیاز مبرمی به پیروزی دارند و این موضوع نوید یک بازی جذاب در شهر قدس را می‌دهد.

"باد به پرچم پرسپولیس" عنوان "ایران ورزشی" در خصوص پیروزی سخت سرخ‌پوشان مقابل پیکان است، نتیجه‌ای که هواداران پرسپولیس را به آینده این تیم با مربی آرژانتینی امیدوار کرد و نوید خبرهای خوبی برای پرسپولیس داشت، این روزنامه در گزارشی نیز از وضعیت بد حمایت از رضا علیپور قهرمان سنگ نوردی آسیا نوشت.

"گل" با عنوان "برد خالی، پز عالی" از روز کم فروغ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نوشت، اگر چه که با وجود بازی نه چندان مطلوب پرسپولیس در این بازی توانست به چهارمین پیروزی خود دست یابد.

یکی از نکات مهم مصاف دیروز پیکان و پرسپولیس ورزشگاه خالی از هوادار آزادی بود که دلیل آن محرومیت هواداران بود محرومیتی که "شوت" آن را قانونی بدون تفکر می‌داند.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در بازی‌های گذشته این تیم بعد از شکست همواره با امیدواری از عملکرد تیمش می‌گفت، اما دیروز بعد از پیروزی داستان متفاوت شد و این بار از عملکرد تیمش ناراضی بود "ابرار ورزشی" با عنوان "از پیروزی تیم خوشحالم از بازی نه" از نارضایتی کالدرون نسبت به عملکرد تیمش نوشت.

"ایول به والی" عنوان "هدف" در خصوص پیروزی فولاد مقابل ماشین سازی و عملکرد درخشان ایوب والی بود، مدافعی که با دو گل خود پیروزی را برای شاگردان جواد نکونام به ارمغان آورد.

"پیروزی" نیز به عنوان روزنامه سرخ‌ها از عملکرد پرسپولیس ناراضی بود و با عنوان "قرمز کمرنگ" از شب کم فروغ پرسپولیس نوشت.

کد خبر 393919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.