سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساعت سرویس‌دهی قطارشهری در ایام شهادت امام رضا(ع) به مدت دو ساعت افزایش می‌یابد و در روز شهادت امام‌رضا(ع) نیز سرویس‌دهی رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر نیشابوری در این باره اظهار کرد: امروز ۲۹ مهرماه پایان ماموریت سرویس‌دهی اتوبوس‌های تعیین شده برای خدمت به زائران اربعین است و این اتوبوس‌ها به سمت مشهد عازم خواهند شد.

وی با بیان اینکه «هر ساله در سه روز پایانی ماه صفر شاهد انباشت ترافیکی هستیم»، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا به ویژه در زمان خروج زائران، هیئت‌ها و دسته‌جات بعد از اتمام مراسم، گره‌های ترافیکی نداشته باشیم، برای این منظور ۱۰۰ نفر در شرکت ترافیک هوشمند و پارک‌بان‌ها به عنوان همیار پلیس برای طرح انضباط ترافیکی همکاری می‌کنند همچنین ساعت سرویس‌دهی قطارشهری به مدت دو ساعت افزایش می‌یابد و در روز شهادت امام رضا(ع) نیز سرویس‌دهی رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، ادامه داد: در سازمان پایانه مسافربری، وظیفه جابه‌جایی مسافر در خارج از محدوه شهر به عهده راهداری است که امسال بنا شد شهرداری به کمک بیاید و در دهه پایانی صفر، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری و اتوبوس‌هایی که مالکیت آن‌ها با افراد حقیقی است، برای جابه‌جایی زائران به شهرهای داخل استان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۴۰ هزار لیتر نفت گاز برای سوخت پایانه‌ها توزیع می‌شود، اظهار کرد: هماهنگی با بانک‌هایی که دستگاه آن‌ها در پایانه قرار دارد، انجام شده تا دچار کمبود نشویم؛ همچنین اقدامات تاکسیرانی برای نظارت بیشتر بر عملکرد رانندگان، لغو مرخصی‌ها و استقرار ایستگاه‌ها در پایانه و اطراف حرم نیز انجام می‌شود.

کد خبر 393915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.