اصلاح شبکه‌های آب روستایی دهاقان با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان دهاقان گفت: اصلاح شبکه‌های آبرسانی در۱۰ روستای دهاقان هزینه ۱۱۰ میلیارد ریالی رادربرداشته است.

عزیزالله پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، از احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ در روستاهای علی آباد گچی وعلی آباد جمبزه خبرداد و اظهار کرد: عملیات لایه روبی، کف شکنی و حفر چاه‌های جدید آب در برخی روستاها به منظور تامین آب آشامیدنی انجام شده است.

وی با اشاره به تعویض یک‌هزار و۴۹۰ کنتور فرسوده آب روستایی، گفت: تاکنون ۲۵۰ آزمایش شیمیایی و میکروبی درروستاها انجام گرفته و البته هیچگونه آلودگی نیز مشاهده نشده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دهاقان، با اشاره به تامین یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار به‌صورت مشترک با شهرستان شهرضا برای استفاده در مواقع بحران، خاطر نشان کرد: یک مخزن پیش ساخته ۱۰ مترمکعبی در روستای علی آباد گچی به بهره برداری رسیده است.

پناهی اعلام کرد: اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای قمیشلو و همگین و ۱۸۰ مورد انشعابات در حال انجام است که تا پایان سال جاری خاتمه می یابد.

وی خاطر نشان کرد: احداث چاه جدید روستای دزج و قمبوان در حال اجرا است و قرارداد اجرای اتصال شش روستای شمالی شهرستان به خط انتقال اصفهان بزرگ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال انجام گرفته است.

کد خبر 393911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.