فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی کاشان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی این سازمان خبر داد و گفت: به علت گرانی بهای اتوبوس‌های نو، امکان جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده وجود ندارد.

محمدرضا متشکره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان از تکمیل و تجهیز ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری به سیستم تهویه خبر داد و اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های مجهز به این سیستم تا پایان سال جاری به بیش از ۹۵ دستگاه می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیش از این ۱۵ دستگاه از اتوبوس‌های شرکت‌های طرف قرارداد با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به سیستم تهویه مجهز شده بود، افزود:  به تازگی ۲۰ دستگاه نیز با اعتبارات سازمان این سازمان به سیستم تهویه مجهز شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از جابجایی سالانه بیش از ۹ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل درون‌شهری کاشان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فعالیت ۱۴۵ دستگاه اتوبوس در ۱۶ خط شهری ۱۳۰ ناوبر نیز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

متشکره گفت: فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی با عمر متوسط ۱۴ سال، قیمت بالای اتوبوس، افزایش هزینه‌های نگهداری و کاهش تقاضای سفر درون‌شهری از عمده‌ترین مشکلات اتوبوسرانی کاشان است.

متشکره اضافه کرد: کاشان نخستین شهر کشور است که از مهر سال ۸۷ به استفاده کارت بلیط الکترنیک و بهره‌مندی از فناوری جدید روی آورد تا ضمن سهولت در پرداخت‌ها توسط مسافران به استقرار دولت الکترنیک و خروج پول از سامانه حمل و نقل کمک کند.

کد خبر 393907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.