منصوریان: بازیکنانم برای پیروزی هم قسم شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم با یکدیگر هم قسم شده اند تا فردا نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با شهر خودرو، با بیان اینکه فردا بازی سختی خواهیم داشت، اظهار کرد:  بازیکنانم با یکدیگر هم قسم شده اند تا فردا نتیجه بگیریم، بعد از بازی‌های سخت در هفته‌های گذشته از این هفته لیگ برای ما دوباره آغاز خواهد شد.

وی افزود: شهر خودرو تیم خیلی خوب با هوادارانی بسیار خوب است. تلاش می‌کنیم اتفاقات هفته گذشته برای ما نقطه عطفی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه امکان پیروزی و اشتباه نکردن قطعیت حتمی ندارد یکی از زیباهای فوتبال غیرقابل پیش بینی بودن آن است، ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰ هوادار داریم که ۱۸۰ نفر از آنها لیدر هستند، از روزی که آمده‌ام بیشتر ۵۰۰ نفر از آنها را ندیدم.

وی تصریح کرد: به پیشکسوت هواداران ذوب آهن احترام می‌گذاریم و به احترام این عزیزان و کارگران فردا تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فردا سربلند باشیم؛ هفته گذشته اصلا خوب نبودیم، البته خوب بودن باید منجر به کسب سه امتیاز شود.

منصوریان با تاکید بر استفاده از بنزین سبز در بازی روز آینده، گفت: تیم یحیی را آنالیز کرده‌ایم و فردا دوباره پتانسیل سبز را وارد زمین می‌کنیم و امیدواریم نتیجه خوبی را بدست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: مصطفی آقاجانی یکی از جوانان خوب است که می‌تواند آینده خود را در ذوب آهن بسازد البته در کنار جوانان از پیشکسوتانی مثل حدادی فر و خلعتبری نیز استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بازیکن محروم و مصدومی در بازی فردا نخواهیم داشت، اظهار کرد: حمید بوحمدان را در هفته گذشته حفظ کردیم تا در این هفته از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ریسک بازی قبل را قبول کردیم، اما منجر به حذف ما شد، ادامه داد: نیم نگاهی نیز به معراج داریم می‌تواند مسیر بیرانوند را برود، اما نگهداری می‌خواهد، اما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم.

منصوریان با اشاره به برنامه پنج ساله افزود: سه دروازه خوب داریم و معراج اسماعیلی فر سرمایه بزرگ باشگاه ذوب آهن است و علی بیرانوندی دیگری برای ما در راه است.

کد خبر 393880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.