برای هدف بزرگی وارد اصفهان شده‌ایم/ از امتیازاتی که گرفته‌ایم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه برای هدف بزرگی وارد اصفهان شده‌ایم، گفت: با توجه به فشردگی بازی ها سعی کردیم بعد باخت قبل همه چیز را برای یک بازی خوب در روز آینده فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان با قدرانی از میزبانی خوب باشگاه ذوب آهن و سپاهان در شهر اصفهان، اظهار کرد: برای هدف بزرگی وارد اصفهان شده‌ایم و امیدواریم به هدفمان برسیم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن کیفیت بازی خوبی دارد هرچند امتیاز گیری خوبی نداشته است، افزود: با توجه به فشردگی بازی ها سعی کردیم بعد باخت قبل همه چیز را برای یک بازی خوب در روز آینده فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه فکر می کنیم فردا بازی خوب و با کیفیتی را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: جای مقایسه‌ای بین ذوب آهنی که من در آن بودم و ذوب آهن فعلی وجود ندارد چون شرایط متفاوت است، برای باشگاه ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم چون زیرساخت‌های خوبی در این باشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه نوع بازی امسال تیم شهر خودرو نسبت به سال گذشته تفاوت‌هایی داشته است، می‌توانستیم تلاش بیشتری کنیم تا بازیکنانمان را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: از بازیکنانی که جذب کردیم انتظار داشتیم به تیم کمک کنند، اما مصدومیت گریبانشان را گرفت و کار ما سخت‌تر شد، از طرفی تعدادی از بازیکنان در اردوهای تیم ملی امید حضور داشتند و از یکی از بازیکنان نیز یک هفته است خبر نداریم.

گل محمدی تصریح کرد: بازیکنانم احتیاج به زمان بیشتری دارند تا با تیم هماهنگ شوند البته از تعداد امتیازاتی که تا اینجای فصل گرفتیم راضی هستیم، برای بازی فردا محروم نداریم.

وی ادامه داد: فرشاد محمدی مهر را بخاطر مصدومیت در اختیار نداریم و همینطور که قبلا گفتم یکی از بازیکنان نیکاراگوئه‌ای را در اختیار نخواهیم داشت، اما تقابل انگیزه ها باعث می‌شود فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 393879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.