طرفداری از پرسپولیس یک شوخی بود!

ششصد و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجاه و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "طرفداری از پرسپولیس یک شوخی بود! عذرخواهی می کنم" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" به نقل از فرزانه فصیحی بازیکن تیم دو و میدانی باشگاه سپاهان است.
 فصیحی، عضو تیم دو و میدانی دختران سپاهان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هواداران سپاهان بابت مصاحبه چندی پیش خود عذرخواهی کرد.وی در مصاحبه‌ای گفته بود در فوتبال طرفدار پرسپولیس است و البته در ادامه گفت که طرفدار هر تیمی است که برنده باشد! او حالا در یادداشتی آن مصاحبه ویدئویی را شوخی و در شکل فان دانسته و از هواداران سپاهان بابت آن حرف ها عذرخواهی کرده است.

" کومان غایب دیدار با گل گهر"،"شرایط امسال سپاهان متفاوت و بهتر است"، نورافکن و منصوری بهترین پاسورهای لیگ برتز دیگر عناوین این رسانه است.


"تکذیب مذاکره با آن علی، همچنان حمایت از داش علی" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به موضع گیری سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رد مذاکره با علی دایی و تداوم حمایت از علیرضا منصوریان اختصاص دارد.

"از این کابوس عبور کن مربی" دیگر عنوان این رسانه است که اعتقاد دارد پیروزی ذوب آهن بر شهرخودرو بهترین راه حل برای آشتی دوباره هواداران ذوب آهن با منصوریان است.

"وداع با جام حذفی خیلی دردناک بود" و " عده ای منتظر شکست ذوب آهن بودند تا از شعارهایشان رونمایی کنند" عناوین  پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.