۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
"زغمار" روستایی غمبار

هفته تربیت بدنی و ورزش بهانه‌ای شد تا در اولین روز این مناسبت ملی که به نام "ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی" نامگذاری شده است، در یکی از نقاط محروم شهر اصفهان، اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاهان، خیلی سخت است، زیر آسمان شهر اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه ای، شهری برخوردار ازهمه چیز، در عصر ارتباطات، از حال و هوای اطرافمان بی خبر باشیم و ندانیم در همین نزدیکی ها در روستای "زغمار" چه می گذرد؟!

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، نونهالان فوتبالیست یکی از پایگاه های رشد سپاهان (باشگاه میلاد نصف جهان)، در اقدامی شایسته با حضور در روستای "زغمار"، یک روز به یادماندنی را با اهالی و کودکان این روستای محروم رقم زدند.

تأمین لوازم ورزشی و بازی شامل: تاب، سرسره، دروازه گل کوچک، توپ، البسه و... با محوریت سازمان مردم نهاد "خانه مهرگان" و همکاری باشگاه های سپاهان، ریف و صنعت ابریشم و جمعی از خیرین شهر اصفهان، اقدام پسندیده‌ای بود که باعث خوشحالی اهالی این روستا، به ویژه کودکان شد.

برگزاری مسابقه فوتبال بین کودکان این روستا و نونهالان پایگاه رشد سپاهان (باشگاه میلاد نصف جهان)، ضمن اینکه شادی وصف ناپذیری را برای کودکان این روستا به ارمغان آورد، باعث شد تا یکی دو نفر از بازیکنان روستای "زغمار" به عنوان استعداد فوتبالی مورد توجه مربیان باشگاه قرار گیرند.

حضور حمید رضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال اصفهان، رسول کاظمی، مدیر عامل باشگاه صنعت ابریشم، حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان و جمعی از مردم ورزش دوست و همچنین برخی نمایندگان رسانه های خبری نیز قابل توجه بود.

گفتنی است روستای محروم "زغمار" در حاشیه شرق اصفهان واقع شده و متأسفانه از امکانات مناسبی برای زندگی، برخوردار نیست.

کد خبر 393874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.