امید نیاز از انجمن نمایش استان اصفهان استعفا داد

امید نیاز، کارگردان تئاتر از عدم کارایی انجمن نمایش استان اصفهان انتقاد کرد و در قالب نامه ای از این انجمن استعفا داد.

به گزارش ایمنا، نیاز در این نامه کوتاه که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داد خطاب به رییس انجمن نمایش استان اصفهان نوشت:

به نام خداوند جان و خرد

دوستان عزیز، هنرمندان تئاتر اصفهان و ریاست محترم انجمن نمایش استان اصفهان

 درود فراوان

با توجه به شرایط حال حاضر انجمن نمایش، عدم کارایی و قدرت تنفیذ شده از سوی مسئولین، توجه ناکافی و ناکارآمد دستگاه ها به فعالیت ها و خواسته ها و اهداف انجمن نمایش، فقدان همت و هماهنگی کامل در درون انجمن، به رسمیت نشناختن هویت انجمن مذکور، نبودن همت وافی و کافی در جهت حمایت به هنر مظلوم تئاتر از سوی مسئولین و نیز پاره ای از مشکلات شخصی که بنده درگیر آنها هستم، احتراماً به استحضار میرساند اینجانب امید نیاز (عضو هیات مدیره انجمن نمایش استان اصفهان) ضمن احترام به رای و اعتماد همه عزیزانی که در جلسه  انتخابات انجمن نمایش نسبت به این حقیر داشتند از همه عزیزان عذرخواهی کرده و از این سمت استعفا مینمایم.

اینجانب تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف انجمن لحاظ کرده اما در آخر به این نتیجه رسیدم که حضور بنده تاثیری در پیشبرد امور نداشته و شاید با حضور عزیز دیگری مشکلات تئاتر استان بهتر و بیشتر مرتفع گردد.

در برابر همه هنرمندان و کسانی که برای تئاتر این مرز و بوم _ خاصه تئاتر استان اصفهان _ تلاش میکنند سر تعظیم فرود آورده و از خداوند منان برای همکاران و دیگر اعضای انجمن نمایش آرزوی بهروزی و پیروزی مینمایم.

ارادتمند

امید نیاز

به گزارش ایمنا، این استعفانامه از سوی امید نیاز به دفتر انجمن نمایش استان اصفهان ارسال شده اما این کارگردان تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. 

کد خبر 393873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.