۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
انتقال آب خزر به سمنان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: آقای رییس‌جمهور! بردن آب خزر به سمنان، جدا از ایرادهای فراوان کارشناسی، جنابعالی را در معرض شائبه‌ی تعارض منافع قرار می‌دهد.

به گزارش ایمنا، محمودصادقی در صفحه توییتر خود آورده است: آقای رییس‌جمهور! بردن آب خزر به سمنان، جدا از ایرادهای فراوان کارشناسی، جنابعالی را در معرض شائبه‌ی تعارض منافع قرار می‌دهد و بار دیگر به اعتماد عمومی به دولت شما آسیب می‌زند. اتَّقُوا مَوَاضِعَ التُّهَمِ

حسن روحانی، سه شنبه در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت یا اشاره به اقدامات مهم دولت در احیای دریاچه ارومیه اظهارکرد: "احیای دریاچه ارومیه به عنوان اولین تصمیم دولت در روز اول تشکیل آن بود. اگر این قدم برداشته نمی‌شد امروز شهری به نام تبریز وجود نداشت و ۱۴ میلیون نفر در غرب ایران مهاجرت کرده بودند و تمام باغات و مزارع در این منطقه از بین رفته بود." این سخنان رییس جمهور در حالی مطرح شده که فعالان محیط زیست به شدت نگران اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان هستند. طرحی که می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای اکوسیستم شمال ایران داشته باشد.

با این حال دولت هیچ توضیح دقیقی درباره تبعات زیست محیطی این انتقال و راهکارهایش برای مقابله با آن نمی دهد.

کد خبر 393872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.