اصلاح و بهسازی معابر شهری بوشهر

شهردار بوشهر از اجرای طرح‌هایی با هدف اصلاح و بهسازی معابر و روان‌سازی ترافیک این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدنورالدین امیری اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت‌های شهری برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله احداث تقاطع، اطلاح هندسی تقاطع و میادین، بهسازی پیاده‌روها و بازگشایی گذر و معابر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: با اختصاص اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال قطعه ملکی به مساحت ۱۷۳ مترمربع در کوی سنگی حدفاصل خیابان یادگار امام تا خیابان فاطمیه که در مسیر گذر عمومی واقع شده و برای اجرای طرح و برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تملک و تخریب شد.

شهردار بندر با ب یان اینکه طول این گذر پس از بازگشایی کامل به ۵۰۰ متر و عرض آن به ۱۶ متر افزایش می‌یابد، بوشهر افزود: بنابر یک اصل کلی اگر معابر شهری در تعامل با نیازهای ساکنان و کاربری‌های مجاور آن طراحی و اجرا شود و کارکرد آن آسایش تمامی گروه‌های بهره‌بردار را در حد بهینه تأمین کند، می‌تواند نقش بسزایی در سرزندگی و تحرک در فضای شهری ایفا کند.

امیری با تاکید بر لزوم بازگشایی و تعریض گذرها و معابر شهری در محلات شهر به منظور خدمات‌رسانی بهتر گفت: خدمات‌رسانی بهتر به ویژه از طرف سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری از دیگر مزیت‌های بازگشایی و تعریض گذرها است.

وی از آغاز عملیات اجرای آسفالت اطراف میدان جدید روبروی پارک شغاب بوشهر خبر داد و افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این میدان بسیاری از مخاطرات و مشکلاتی که به واسطه نامناسب بودن این مسیر برای شهروندان ایجاد می‌شود از بین می‌رود.  

کد خبر 393843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.