اجرای طرح بازرسی از سرویس‌های مدارس اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز طرح بازرسی سرویس های مدارس از روز یکشنبه خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳۰ نفر در قالب ۷۵ اکیپ بر روند نظارتی رانندگان نظارت می‌کنند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح مشترک بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگان شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی نظارت بر نحوه سرویس دهی به دانش آموزان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در این طرح بازرسان موظف هستند روان سازی عبور و مرور و باز کردن معابر پرترافیک با همکاری راهور نیروی انتظامی، بررسی درخواست‌های سرویس مدرسه و ارائه خودرو جهت انجام سرویس، کنترل و نظارت بر تعداد سرنشین خودروهای سرویس، کنترل و نظارت بر رانندگان فعال در امر سرویس دهی مدارس، جلوگیری از فعالیت افراد ناشناس و غیرقانونی، کنترل بر نصب آرم و علائم مصوب از طرف سازمان بر روی خودروهای فعال در امر سرویس‌دهی مدارس، کنترل پوشش و لباس فرم رانندگان و استفاده از فرم متحدالشکل اعلامی از طرف سازمان، کنترل و نظارت بر وضعیت ظاهری خودروها و معاینه فنی، بررسی سرویس مدارس و حضور فیزیکی و بازدید میدانی در مدارس و کنترل ضوابط تعیین و تعریف شده را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس در اصفهان خانم و ۴۰ درصد آقا هستند، افزود: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد ۷۳ هزار دانش آموز با استفاده از هشت هزار خودرو در قالب ۵۱ شرکت حمل و نقل دانش آموزی در سطح شهر اصفهان راهی مدرسه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ میزان شکایات از نحوه عملکرد سرویس مدارس نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است، افزود: با توجه به سرویس‌دهی به ۷۳ هزار دانش آموز در شهر اصفهان، غالباً شکایاتی واصل خواهد شد که این شکایات توسط واحد امور شرکت‌ها و واحد بازرسی سازمان به صورت تلفنی، تلفن گویا و حضوری ارائه و رسیدگی می‌شود.

منوچهری خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar(تاکسی خبر) درمیان بگذارند.

کد خبر 393832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.