نمیدانم اسمش را چه بگذارم

سیصد و بیست و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کم کاری بازیکنان؟ نمیدانم اسمش را چه بگذارم" عنوان اصلی این رسانه به نقل از سخنگوی باشگاه ذوب آهن است. احمد جمشیدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد احتمال کم کاری بازیکنان ذوب آهن در برابر مس به خاطر مشکلات مالی، اظهار کرد: بارها گفته ایم که ۲۰ درصد باقیمانده قراردادها را پرداخت می کنیم، ولی این هم دلیل نمی شود که بازیکنی بخواهد کم کاری کند و پول بخواهد. ما تعهدی داریم که بالاخره آن را انجام می دهیم. بازیکنان هم باید در زمین تعهدشان را انجام بدهند. ما ۲۰ درصد پول را پرداخت می کنیم ولی این بازی بسیار بد، شرایط را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. شرایط باشگاه های دیگر را هم نگاه کنید. اینطور نیست که همه آنها ۵۰ درصد پرداخت کرده باشند. حتی بعضی از تیم ها همین ۱۰ درصد را هم نداده اند! به هر حال  بازی با مس قابل قبول و در شان ذوب آهن نبود. نمی دانم اسمش را چه بگذارم ولی در شان ما نبود.

"شعارها مشکوک و با برنامه ریزی بود" دیگر عنوان این رسانه به نقل از محمد صلصالی کاپیتان سابق ذوب آهن است که وی معتقد است عده ای از هواداران ذوب آهن منتظر بودند تا این تیم در فولادشهر شکست بخورد تا شعارهای جهت‌دارشان را سر دهند.

" به خاطر آن ماجرا از فوتبال محو شدم" عنوان پایانی صفحه اول این رسانه به نقل از مهدی کریمیان بازیکن سابق تیم های سپاهان و استقلال است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 393795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.