نبود احترام در سازمان در لایه‌های زیرین هزینه ایجاد می‌کند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نبود احترام در سازمان در لایه‌های زیرین سازمان هزینه ایجاد می‌کند، گفت: کسانی که در محیط کار مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرند یا احساس می‌کنند به آنها به حرمتی شده از خود واکنش منفی نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمدزندآور صبح امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: این فداکاری امام حسین(ع) بود که دین را زنده نگه داشت، گرامیداشت روز عاشورا و اربعین در حقیقت زنده نگه‌داشتن دین اسلام و مبارزه با دشمنان دین است.

وی در ادامه با بیان اینکه سرمایه‌های انسانی در شهرداری اصفهان دارای اهمیت زیادی است، افزود: برای دستیابی به موفقیت در یک سازمان به سطحی از دانش و مهارت‌های انسانی نیاز است و مدیریت منابع انسانی نقش محوری در جذب و پرورش سرمایه انسانی یک سازمان برعهده دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دنیای پیچیده امروز برای اینکه سازمان‌ها بتوانند برای خود نسبت به رقبا مزیت رقابتی ایجاد کنند، می‌توانند بر ارتقای سرمایه انسانی سازمان به عنوان با ارزش‌ترین دارایی خود تأکید بیشتری داشته باشند، اضافه کرد: از طرف دیگر می‌توان گفت که سازمان‌ها می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در این بخش، کیفیت کار خود را بهبود ببخشند.

وی با بیان اینکه مدیریت مناسب در حوزه کارکنان، منافع زیادی را در شهرداری کلانشهر اصفهان  ایجاد می‌کند، ادامه داد: از آن جمله می‌توان به ایجاد تعهد در پرسنل اشاره کرد؛ یکی از راه‌هایی که منجر می‌شود سرمایه انسانی، از قابلیت‌های خود برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کند تعهد سازمانی است که کارکنان را نسبت به سازمان و انجام کار متعهد می‌کند.

زندآور با بیان اینکه نبود احترام در سازمان در لایه‌های زیرین آن هزینه ایجاد می‌کند، گفت: تقریبا همه کسانی که در محیط کار مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرند یا احساس می‌کنند به آنها به حرمتی شده است از خود واکنش منفی نشان می‌دهند؛ خلاقیت آنها کاهش می‌یابد و بسیاری از آنها از روی عمد کمتر کار می‌کنند.

وی افزود: گاهی در برخی سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری اصفهان اخباری از برخورد های متکبرانه و خارج از دایره ادب از سوی مدیران شنیده شده است که به هیچ عنوان مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیست و باید شهردار اصفهان پیگیر این امر باشد.

کد خبر 393788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.