جدال شوک‌زده‌های حذفی به لیگ رسید

دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و شهرخودرو مشهد در حالی به دیدار یکدیگر می‌روند که هر دو تیم از رقابت‌های جام حذفی خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با هر دیدگاهی که نسبت به عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل نگاه کنیم نمی‌توان نوع امتیازگیری شاگردان علیرضا منصوریان را مثبت ارزیابی کرد و همین مسئله باعث شده تا کادر فنی و بازیکنان به شدت تحت فشار قرار گیرند.

شکست خانگی پرگل در مقابل مس کرمان و خروج تلخ از رقابت‌های جام حذفی باعث شد تا علیرضا منصوریان برای ادای توضیحات به باشگاه فراخوانده شود و از آنجایی که فقط رقابت‌های لیگ در پیش روی ذوب‌آهن قرار دارد سرمربی ذوب‌آهن فرصت آنچنان زیادی برای ثبات وضعیت تیمش ندارد و بعید به نظر می‌رسد که بیشتر از دو مسابقه بعدی به منصوریان فرصت داده شده باشد. در جدول رده بندی لیگ شاهین بوشهر با یک امتیاز تیم آخر جدول رده بندی است و گل گهر سیرجان ۳ امتیازی است و هیچ بعید نیست که در صورت نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن ۴ امتیازی جایگاه نماینده فوتبال اصفهان در جدول رده‌بندی بدتر از قبل هم شود.

منصوریان و یحیی در شوک حذف

البته منصوریان خوش شانس هم نبوده که در سخت‌ترین روزهای خودش و درست در زمانی که برای فرار از بحران تلاش می‌کند باید تیمش را به دیدار شهرخودروی مدعی بفرستد که یحیی گل محمدی را هم بر روی نیمکت دارد. مشهدی‌ها هم مثل ذوب‌آهن در جریان مسابقات جام حذفی غافلگیر شدند و با شکست خانگی در مقابل نفت مسجد سلیمان وداعی زودهنگام با این مسابقات را تجربه کردند، اما عملکرد تیم یحیی گل محمدی در جریان مسابقات لیگ به صورتی بوده که فعلا جایگاه سرمربی بر روی نیمکت تیم محکم باشد و یحیی با خاطری آسوده به فکر جبران مافات در لیگ باشد.

شهرخودرو با ۱۳ امتیاز از شش مسابقه تیم سوم جدول لیگ است و بدون شک برای گرفتن هر سه امتیاز تیمش را به اصفهان خواهد آورد. از طرف دیگر ذوب‌آهن تقریبا بحران‌زده هم چاره‌ای به جز برد در مقابل حریف خودش ندارد و این موضوع می‌تواند جذابیت بازی دو تیم را به شدت بالا ببرد.

نبرد چهره‌ها

دوران طلایی ذوب‌آهن در دهه ۹۰ با حضور یحیی گل محمدی بر روی نیمکت این تیم آغاز شد و ماحصل آن دو قهرمانی جام حذفی برای ذوب‌اهن بود. با این حال عمر همکاری یحیی با تیم ذوب‌آهن به سه سال نرسید تا یحیی به واسطه مشکلاتی که با سعید آذری پیدا کرد ترجیح دهد از ذوب‌آهن جدا شود و در نهایت گذر او به مشهد افتاد تا با پدیده یا همان شهرخودرو در فوتبال ایران مدعی شود. با این وجود خیلی از بازیکنان امروز ذوب‌آهن شاگردان دیروز یحیی گل محمدی بوده‌اند و او نسبت به آنها شناخت کافی دارد. اما در ترکیب ذوب‌آهن یوسف بهزادی،محمدرضا خلعتبری و محمد نژاد مهدی سابقه پوشیدن پدیده را دارند و تقابل آنها با همبازیان سابقشان می‌تواند جالب توجه باشد.

ترکیب احتمالی

بعد از باخت پرگل ذوب‌آهن در مقابل مس به احتمال زیاد ترکیب این تیم باز هم دستخوش تغیر می‌شود تا ذوب‌آهن بتواند به مسیر اصلی بازگردد. یوسف بهزادی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی ، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا عباسی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری می‌توانند در لیست ۱۱ بازیکن اصلی ذوب‌اهن قرار بگیرند و در تیم پدیده هم سیدمهدی رحمتی ، محمدحسین مرادمند ، علی نعمتی ، فرشاد فرجی ، علی فرامرزی ، اکبر صادقی ، علی نبی‌زاده ، امین قاسمی‌نژاد ، سعید صادقی ، سروش رفیعی و یونس شاکری شانس بیشتری برای بازی کردن خواهند داشت. قضاوت این بازی هم که از ساعت ۱۶:۵۰ روز دوشنبه ۲۹ مهرماه در استادیوم فولادشهر آغاز می‌شود بر عهده سیدوحید کاظمی قرار دارد.

کد خبر 393784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.