عدالت در پرداخت حقوق کارکنان مورد توجه باشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدالت در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اصفهان بیش از گذشته مورد توجه داشته باشد تا شاهد پیشرفت و توسعه بهتر در فضای شهری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا صبح امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های تعدادی از کارکنان شهرداری مبنی بر لزوم توجه بیشتر به عدالت در پرداخت‌ها و رفاهیات شهرداری این موضوع از دو هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: روند پرداخت‌ها موجب نگرانی کارکنان، کارشناسان شهرداری و سازمان‌های وابسته به این نهاد شده و انگیزه آنها را هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازها و مطالبات نیروی انسانی در هر سازمانی از امور اساسی است، ادامه داد: باید توجه داشت که رعایت عدالت در هر شرایطی قابل دفاع است و بی عدالتی یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش انگیزه است و می‌تواند راندمان و بهره وری را کاهش داده و در برخی از موارد موجب بروز خسارت بر سازمان مربوطه باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ضروری است شهرداری در اسرع وقت عدالت در پرداخت‌ها برای همه مدیران، کارکنان و کارشناسان و همه نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی را با شفافیت تمام اعمال کند و این نوع شفافیت کاملا عادلانه و منطقی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که رفاهیات شهرداری باید در اختیار همه کارکنان این سازمان شامل مدیران، کارشناسان، کارکنان، کارگران و نیروهای شرکتی و حتی رانندگان استیجاری قرار گیرد.

شریعتی‌نیا افزود: اجرای عدالت در همه بخش‌ها کار سختی است اما نتایج مثبت آن را در روند اجرای پروژه‌ها و پیشرفت و توسعه فضای شهری شاهد خواهیم بود.

کد خبر 393777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.