سرازیری جاده با پیکان/موتور استقلال گرم شد

عصر امروز بعد از دو هفته تعطیلی لیگ برتر، سه بازی از هفته هفتم برگزار می‌شود که در مهم ترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه خالی باید مقابل پیکان قرار بگیرد، مسابقه‌ای که می‌تواند نقطه پرش پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی سه گله استقلال در جام حذفی، مسابقات امروز لیگ برتر، اخراج علی دشتی از استقلال و سقوط ایران در رنکینگ فیفا مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۲۸مهر۱۳۹۸- بود.

"شوت" با عنوان "موتور استقلال گرم شد" از پیروزی سه گله استقلال مقابل فجر در جام حذفی نوشت، پیروزی که با ساخت ۱۵ موقعیت گل همراه بود و سومین برد متوالی استراماچونی لقب گرفت و هواداران استقلال را بیش از پیش به آینده این تیم امیدوار کرد.

"سرازیری جاده با پیکان" عنوان اول "هدف" است که از آغاز بازی‌های ساده پرسپولیس در لیگ برتر نوشت، مسابقاتی که با پیروزی مقابل پیکان می‌تواند روزهای خوبی را برای هواداران سرخ‌ها آغاز کند، کاری که با پنج غایب پرسپولیس سخت به نظر می‌رسد.

"ایران ورزشی" با عنوان "اخراجی جدید استقلال" از کنار گذاشتن علی دشتی از استقلال به دستور استراماچونی نوشت، بازیکنی که معتقد است خطایی نکرده و فقط مطالباتش را خواسته، اما از این به بعد باید بازی‌های استقلال را از روی سکو ببیند.

"چهار پله سقوط ایران در رنکینگ جدید فیفا" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص سقوط ایران در رنکینگ فیفا است، اتفاقی که بعد از شکست مقابل بحرین دور از انتظار نبود و حالا شاگردان ویلموتس باید بیش از پیش برای برگشتن به اوج تلاش کنند.

"سردار به روستوف هم رحم نکرد" عنوان "خبر ورزشی" در خصوص ادامه درخشش‌های سردار آزمون و دیگر لژیونرها است، درخششی که انتظارات را از تیم ملی بالا برده است و هواداران را امیدوار کرده‌ است که نسل طلایی در انتظار تیم ملی باشد.

"گل" در عنوانی جنجالی از احتمال نیمکت نشینی مجدد سیدجلال در بازی پرسپولیس مقابل پیکان نوشت و با عنوان "سید جلال باز هم روی نیمکت"  از دور شدن کاپیتان پرسپولیس از ترکیب پرسپولیس در روز غیبت شجاع خلیل زاده نوشت.

"تنها در خانه " عنوان "پیروزی" در خصوص جدال پرسپولیس ‌پیکان است، جدالی که در سکوت مطلق برگزار خواهد شد.

کد خبر 393773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.