مدیریت شهری، بی‌طرفانه به یازدهمین انتخابات مجلس ورود کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای برگزاری یازدهمین انتحابات مجلس شورای اسلامی بی طرفانه و بدون جهت گیری سیاسی ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این آئین معنوی با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری اظهار کرد: لازم است شرایط برای برگزاری بهتر این انتخابات و حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی افزود: لازمه این حضور بسترسازی برای ایجاد امید در بین مردم است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که دست اندرکاران این اتفاق مهم با انتخاب افراد شایسته و اجازه ورود آنها به میدان انتخابات شور و نشاط را در کشور فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گروه‌های سیاسی و احزاب نیز در ایجاد شور و نشاط انتخابات تاثیر بسزایی دارند، اضافه کرد: احزاب باید برای دعوت از گروه‌های موثر برای حضور در انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشند ودر این میان نیز مدیریت شهری به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی مساعدت لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه لازمه حضور حداکثری در انتخابات پرهیز از سختگیری‌های بلاوجه و سلیقه‌ای است، گفت: در این زمینه توجه به حقوق آحاد جامعه بسیار ضروری است و اگر در انتخابات به دنبال پیروزی نظام هستیم باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و برای پیروزی احزاب خود نیز باید دنبال حضور حداکثری مردم باشیم.

نصر اصفهانی با بیان اینکه اصفهان شهری متعلق به همه مردم ایران و حتی جهان است، افزود: هر کس در هر جایگاهی با هر ایده‌ای باید به اصفهان عشق بورزد و در این میان نقش سرمایه‌گذاران و مدیران بی بدیل است و دولتمردان و نمایندگان مجلس باید توجه ویژه‌ای به این شهر و استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه غفلت امروز ما می‌تواند در آینده خسارات جبران ناپذیری برای کشور داشته باشد، اضافه کرد: اصفهان باید با سرعت روی ریل پیشرفت حرکت کند و نمایندگان مجلس باید به این مهم توجه داشته باشند و حق این شهر را ادا کنند.

دولت به تعهداتش در خصوص اصفهان توجه کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به رسیدن به فصل بودجه ریزی دولت باید به انجام تعهداتش نسبت به اصفهان توجه داشته باشد و شرایط امروز اصفهان را مورد توجه قرار دهد و به دور از حاشیه سازی به این حق و حقوق جامه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: نقش نمایندگان مجلس در بحث تحقق سهم استان اصفهان نقش موثری است که امیدواریم همه نمایندگان استان در مجلس با وحدت و همدلی نسبت به تحقق مطالبات اصفهان اقدام کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه هفته گذشته ارائه گزارش سالانه مدیریت شهری را در صحن علنی شورای شهر داشتیم، ادامه داد: روز گذشته این عملکرد را بیشتر بررسی کردیم و اگر منصفانه نگاه کنیم شاهد اقدامات نو و خلاقانه‌ای در کنار کارهای روزمره بودیم و درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی این رخدادها به مردم توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از همه کارکنان شهرداری، کارگران، پیمانکاران و مدیران و اعضای شورای شهر به دلیل تسهیل امور برای درخشش فعالیت‌های شهرداری قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به لزوم توجه به کنترل روشن کردن آتش در ناژوان با توجه به رسیدن فصل سرما گفت: همه ساله ساکنان اطراف ناژوان از فضای ایجاد شده انتقاد دارند و در این شرایط از مدیریت ناژوان درخواست داریم نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کمتر شاهد این رفتارها باشیم.

وی همچنین به گزارش معاونت برنامه ریزی شهرداری در خصوص ایجاد زمینه‌های رفاه کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: از معاونت برنامه ریزی و مالی و اقتصادی شهرداری در این زمینه قدردانی می کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که کمک‌هایی برای ایجاد انگیزه بیشتر صورت گیرد و در بودجه سال ۹۹ هم به این مهم توجه شود.

کد خبر 393766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.