انجام ۲ هزار بازدید ایمنی از اماکن ساری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در نیمه نخست امسال ۱۴ هزار و ۱۸۳ نفر ساعت آموزش و دو هزار ۳۴۱ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر انجام شد.

به گزارش ایمنا، سیدحمید هاشمی اظهار کرد: از ابتدا تا پایان شهریورماه امسال از یک‌هزار و ۹۲۱ واحد مسکونی، ۲۲۴ واحد تجاری و ۱۹۶ واحد اداری و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار و ۲۴۰ نفر ساعت آموزش به پرسنل این سازمان و سه هزار و ۹۴۳ نفر ساعت آموزش ایمنی به شهروندان ارایه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به فعالیت‌های اداره پیشگیری این سازمان، خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال ۶۱ گواهی حریق و حادثه و ۶۸ گزارش بررسی علت وقوع حوادث به درخواست ادارات بیمه ، مراجع قضایی و شهروندان حادثه‌دیده صادر شده است.

هاشمی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پیشگیری این سازمان یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از زمان‌بندی دوره‌های آموزشی آگاه و از خدمات ایمنی و مشاوره لازم بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و با هدف افزایش ضریب ایمنی شهر و شهروندان، درختان خطرآفرین در معابر و خیابان‌های شهر ساری شناسایی شد.

کد خبر 393765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.