برای مسابقات بین‌المللی مارشال‌کاپ آماده می شوم

یک اسکیت باز فری استیال گفت: مسابقه بین المللی مارشال کاپ اواخر آذرماه در  تهران برگزار می شود و خود را برای رسیدن به اهدافم در آن رقابت ها آماده کرده ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسکیت ورزش مفرح و هیجان انگیز است که در سراسر دنیا محبوبیت خاصی پیدا کرده است و چند سالی است که در کشور ایران نیز ورزشکارانی به سمت آن رفته و این رشته جذاب را به صورت حرفه ای دنبال می کنند.

دور اول مسابقات لیگ کشوری اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم در مهرماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی استان تهران با شرکت ۹۸ نفر از استان های اصفهان ، البرز، کردستان و تهران در آکادمی اسکیت هایپر برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

امیرمحمد سواری و رومینا سالک که چندی پیش توانسته بودند در مسابقات جهانی اسپانیا بر روی سکو بروند و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند؛ در دور اول مسابقات لیگ کشوری اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم خوش درخشیدند و توانستند نام خود را در بین نفرات برتر این دوره از رقابت ها ثبت کنند.

خودم را محک زده ام

امیر محمد سواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، شرایط برگزاری مسابقات لیگ کشوری را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تشکر از تمامی برگزار کنندگان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل آماده سازی برای مسابقات پیش رو به سر می برم رقبای خوبی در این مسابقات داشتم و توانستم خود را تا حدودی محک بزنم.

وی با اشاره به برنامه ریزی هایی که برای مسابقات پیش رو انجام داده است، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی که از قبل با مربی ام داشتم در مسابقات لیگ کشوری ظاهر شدم و خوشبختانه توانستم انتظارات مربی ام را برآورده کنم. مسابقه بین المللی مارشال کاپ اواخر آذرماه در  تهران برگزار می شود و خود را برای رسیدن به اهدافم در آن مسابقات آماده کرده ام.

همیشه در اوج باشی فرسوده می‌شوی

همچنین رومینا سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا؛ با بیان اینکه رقیبان اصلی وی در اکثر مسابقات حضور دارند، اظهار کرد: شرایط مسابقات لیگ کشوری از زمین برگزاری و داوران در سطح عالی بود.سطح مسابقات لیگ کشوری مهرماه متوسط بود؛ ضمن اینکه شرکت کنندگان خوبی در این مسابقات حضور داشتند که در این میان ترانه احمدی به عنوان رقیب اصلی من توانست زمان ۴.۳۰ ثانیه را برای خود به ثبت برساند.

وی با ابراز تاسف از اینکه بعد از مسابقات توسط برخی افراد با فرض اینکه در این مسابقات افت داشته است مورد شماتت قرار گرفته است، ادامه داد: برخی افراد بعد مسابقه می‌گفتند چرا افت کرده ای برایم جالب بود این سخنان را از کسانی می‌شنیدم که هیچکدام کارشناس ورزشی نبودند. هر بازیکن براساس زمانبندی که مربی اش برایش انجام می دهد حرکت می کند، من با توصیه مربی ام طبق برنامه خاصی حرکت می کنم و همیشه از قبل مشخص است که چه زمانی در اوج باشم و در کدام زمان به تمرین و آماده سازی  بپردازم.

سالک با اشاره به اینکه هدف گذاریش برای مسابقات جهانی و آسیایی پیش رو است، گفت: ورزشکار براساس برنامه ریزی مربیان حرکت می کند و در حال حاضر در فصل آماده سازی بسر می برم و بدنم در حال ریکاوری است. اگر قرار باشد بدن من به عنوان یک ورزشکار همیشه در اوج بماند، مطئنم به مرور زمان فرسوده خواهد شد و در نهایت از هدف اصلی که مسابقات آسیایی و جهانی خواهد بود جا می‌مانم.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 393761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.