گل گهر- سپاهان/ به دنبال تداوم صدرنشینی در سیرجان

صدرنشین لیگ برتر فردا در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر، فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان

دوشنبه، ۲۹ مهر، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده: کرمان (احتمالی)

ورزشگاه: امام علی سیرجان

داور: جواد رحیم زاده

گل گهر سیرجان:

تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده گل گهر سیرجان در کنار ذوب آهن و شاهین شهرداری بوشهر یکی از سه تیمی است که هنوز در حسرت پیروزی در لیگ برتر مانده است. گل گهر که با ۳ امتیاز از سه تساوی در رده ماقبل پایانی جدول ایستاده است در ۶ هفته نخست با وینکو بگوویچ نتوانست نتایج خوبی کسب کند و بعد از شکست هفته قبل برابر استقلال، این سرمربی از هدایت گل گهر کنار رفت تا چند روز پیش مجید جلالی به عنوان جایگزین او معرفی شود.

گل گهر که حالا با سرمربی جدید انگیزه‌های بالایی برابر صدرنشین جدول دارد می‌خواهد اولین برد لیگ برتری‌اش را در خانه خود جشن بگیرد و شروع دوباره‌ای در لیگ داشته باشد. معمولا تیم‌هایی که در لیگ برتر ایران به تازگی مربی خود را عوض کرده‌اند در بازی‌های ابتدایی متاثر از شوک وارد شده، عملکرد متفاوتی به نمایش می‌گذارند و همین موضوع در بازی فردا می‌تواند به ضرر سپاهان تمام شود.

سپاهان:

شاگردان امیر قلعه نویی که پس از سه برد متوالی در لیگ برتر و جام حذفی به تعطیلات بازی‌های ملی رفتند، حالا مقطع جدید فصل را با جدال برابر گل گهر در سیرجان آغاز می‌کنند. سپاهانی‌ها از تعطیلاتی که بخاطر بازی‌های ملی و فیفادی در لیگ اتفاق می‌افتد خاطرات خوشی ندارند، آنها در مقطع قبلی پس از شروع مسابقات لیگ در هفته‌های سوم و چهارم برابر دو تیم فولاد و نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسیدند و چهار امتیاز حساس را از دست دادند و حالا هواداران این تیم نگران افت مجدد پس از تعطیلات و توقف برابر تیم قعرنشین گل گهر هستند.

سپاهان در مقطع جدید لیگ چهار بازی برابر گل گهر، سایپا، پارس جنوبی و تراکتور در هفته‌های هفتم تا دهم انجام می‌دهد و پس از آن دوباره لیگ به مدت دو هفته تعطیل می‌شود.

زردپوشان اصفهانی برای سفر به سیرجان به دلیل مشکلات فرودگاه سیرجان نمی‌توانند مستقیم به این شهر بروند و مجبورند پس از پرواز به کرمان، تا سیرجان با اتوبوس سفر کنند. سپاهان برای دیدار فردا محرومی ندارد اما چهار بازیکن مصدوم تا حدودی دست امیر قلعه نویی را برای انتخاب‌های مختلف چینش ترکیب اصلی بسته است. ولادیمیر کومان، محسن مسلمان، محمد ایران پوریان و علیرضا نقی‌زاده چهار بازیکن مصدوم سپاهان هستند که نمی‌توانند طلایی پوشان را در سیرجان همراهی کنند.

ترکیب احتمالی گل گهر:

میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، علی قربانخانی، علیرضا ابراهیمی، محسن طرحانی، مهران گلزاری، امین پورعلی، پیمان نامور، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و بهنام برزای

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روس استنلی سوارز

کد خبر 393759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.