همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بادرود برگزار شد

رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) گفت: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین روز گذشته با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر عزادار حسینی از حرم میدان امام(ره) شهر بادرود تا حرم مطهر آقاعلی‌عباس(ع) برگزار شد.

حسین سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: از روزهای قبل و بر اساس برنامه‌ریزی آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) مبنی بر بسیج کردن امکانات ادارات برای خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی، برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در نظر گرفته شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آستان، همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین است که روز گذشته با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر عزادار حسینی از حرم میدان امام راحل (ره) شهر بادرود تا حرم مطهر آقاعلی‌عباس(ع) برگزار شد و به نوعی میعادگاه جاماندگان از پیاده‌روی بزرگ "نجف" تا "کربلا" بود.

رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی‌عباس (ع) خاطرنشان کرد: در برگزاری این همایش بیشتر ادارات و نهادهای دولتی همکاری داشتند.

سپهری با اشاره به اینکه در مسیر پیاده‌روی هشت موکب فرهنگی، پذیرایی و درمانی توسط خیرین برپا شد، گفت: در همایش پیاده روی جاماندگان اربعین  بیش از ۱۰ هزار نفر از افراد پیر و جوان، کوچک و بزرگ و زن و مرد مسیر هشت کیلومتری بادرود تا استان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) را پیاده‌روی کردند.

کد خبر 393748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.