پیش بینی رگبار و رعد و برق در غرب و جنوب اصفهان/ سامانه بارشی تا سه شنبه فعال است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه، گفت: ناپایداری های جوی از فردا تا روز سه شنبه در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان به صورت رگبارهای متناوب با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به استقرار جوی ناپایدار بر روی استان در سه روز آینده، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی افزود: ناپایداری های جوی از فردا تا روز سه شنبه  در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان به صورت رگبارهای متناوب گاهی با رعد و برق  وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر و چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 393720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.