پایان عملیات بهسازی و زیباسازی فلکه اول فردیس

سرپرست شهرداری فردیس از پایان عملیات بهسازی و زیباسازی فلکه اول این شهر خبر داد و گفت: در این میدان اِلِمان لاله بکار رفته است.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: عملیات گلکاری و زیباسازی این میدان نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی میادین و معابر پر تردد فردیس به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه عملیات گلکاری و احداث فضای سبز پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری و فاز دوم پارک بهشت فردیس در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، تصریح کرد: در صدد هستیم عملیات گلکاری این پروژه را تا پایان ماه آینده به اتمام برسانیم.

نجفی از انجام عملیات لکه گیری آسفالت خیابان بیست و هشتم فردیس خبر داد و افزود: برای انجام عملیات روکش آسفالت این خیابان حدود ۴۴۱ تن آسفالت بکار رفته است.

وی با بیان اینکه انجام عملیات آسفالت معابر منطقه یک شهرداری فردیس به صورت اولویت‌بندی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، اضافه کرد: در صدد هستیم پیش از آغاز فصل زمستان نسبت به انجام عملیات آسفالت ریزی و لکه‌گیری آسفالت معابری که آسفالت آن‌ها تخریب شده است، اقدام کنیم.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به انجام عملیات آسفالت ریزی کوچه شهید رجایی فردیس گفت: برای آسفالت ریزی این کوچه ۶۳ تن آسفالت بکار رفته است.

نجفی با بیان اینکه طول و عرض این کوچه به ترتیب ۶۰ و ۷ متر است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت معابر اصلی و فرعی فردیس به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

کد خبر 393667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.