استراماچونی: تا فینال جام حذفی دو گام فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی دو بازی دیگر پیش رو دارد و باید با قدرت در این بازی‌ها به میدان رفته و کوچک‌ترین اشتباهی را انجام ندهد.

به گزارش ایمنا،«آندره‌آ استراماچونی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و فجرسپاسی شیراز در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران اظهار داشت: بازی سختی را مقابل فجرسپاسی شیراز پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم که با پیروزی زمین را ترک کردیم.

وی افزود: فجرسپاسی یکی از بهترین تیم‌هایی است که تا حالا با آن روبرو شده‌ایم و باید اعتراف کنم آنها ما را در نیمه اول به زحمت انداخته و برای استقلال مشکل درست کردند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم. به طور حتم اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم کار به وقت‌های اضافی کشیده نمی‌شد.

استراماچونی تصریح کرد: پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز گامی بزرگی برای ما بود تا پیشرفت کرده و در بازی‌های آینده عملکرد بهتری را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی دو بازی دیگر پیش رو دارد و باید با قدرت در این بازی‌ها به میدان رفته و کوچک‌ترین اشتباهی را انجام ندهد.

وی افزود: هوپر گزینه من نبود. ممکن است در فوتبال شما با ۱۰۰ نفر مذاکره کنید و شاید با بازیکنی که من می‌خواهم مذاکره نشود اما دلیل نمی‌شود همه آنها در تیم حضور داشته باشند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: ما دقیقه ۱۱۲ گل زدیم و فکر کردم بازی تمام شده است. بازی ۳ بر صفر شده بود و نیازی نبود من حضور داشته باشم برای همین پس از مسجل شدن پیروزی استقلال به رختکن رفتم.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در وقت‌های اضافه مقابل فجرسپاسی راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های ایران شد.

کد خبر 393644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.