خدمت در نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه تفاوت دارد

استاندار اصفهان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی منهای شرح وظایف روزمره معنا و مفهوم دیگری دارد که باید قدردان آن باشیم به طوری که در نگرش‌های مقطعی و مادی نگنجد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عباس رضایی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، اظهار کرد: مسؤولان خادم مردم هستند و به دلیل جلوگیری از اختلال در کار ارباب رجوع‌ جلسات شورای اداری را در بعد از ظهر برگزار می‌کنیم.

استاندار اصفهان افزود: خدمتگزاری در نظام اسلامی با نظام سلطه در معنا و مفهوم تفاوت دارد، اگر نیت پاک والهی و برای رضایتمندی خدا باشد تسهیلات عجیبی در کار فراهم می‌شود.

رضایی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی منهای شرح وظایف روزمره معنا و مفهوم دیگری دارد که باید قدردان آن باشیم به طوری که در نگرش‌های مقطعی و مادی نگنجد.

استاندار اصفهان گفت: دشمنان قسم خورده لحظه‌ای برای براندازی نظام فروگذار نیستند، آمریکاها زمانی کشور به کشور به دنبال تحریم ایران بودند و امروز شرکت به شرکت به دنبال تحریم هستند.

رضایی تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته اشتغال استان ۲.۷ دهم درصد از متوسط اشتغال کشوری کمتر بود اما بر اساس مرکز آمار در سه ماهه دوم سال نه تنها ۲.۷ دهم را جبران کردیم بلکه با وجود تحریم‌ آمار بیکاری کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: امروز در دیدار مردمی بیش از ۸۰ درصد مراجعات مربوط به رفع موانع تولید، گسترس و دریافت تسهیلات برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان بود که نشانه دهنده رشد فرهنگی و اجتماعی خوانسار است.

استاندار اصفهان گفت: از ایجاد صنایع آلاینده در خوانسار جلوگیری می‌کنیم و برای ایجاد صنایع غیر آلاینده مانند محصولات گلخانه‌ای که برای مردم سودآور است در پرداخت تسهیلات ۹ درصدی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

رضایی تأکید کرد: از کارگروه رفع موانع تولید و تسهیلات و شورای سرمایه‌گذاری در جهت رفع مشکلات مربوطه نهایت استفاده و به صورت هفتگی گزارش اقدامات این کارگروه‌ها به استانداری فرستاده شود.

کد خبر 393641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.