حرکت کاروان "جاماندگان اربعین" در کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گفت: همزمان با اربعین امام حسین(ع)، اجتماع بزرگ شهروندان و هیئت‌های عزاداری کاشان در مصلی بقیه‌الله اعظم برگزار می‌شود.

مرتضی والی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان از برگزاری پنجمین  پیاده‌روی و اجتماع  بزرگ "جاماندگان  اربعین" در این شهر خبر داد و اظهار کرد: شهروندانی که امسال به هر دلیلی توفیق حضور در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین را نداشتند، می‌توانند در این مراسم که صبح روز شنبه_ ۲۷ مهرماه  برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی کنندگان در این مراسم مسیر سه کیلومتری از  بلوار امام رضا(ع) به طرف مصلی بقیه‌الله‌العظم طی و در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان عنوان کرد: اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در مسیر میادین کمال‌الملک، پانزده خرداد، ولی‌عصر، شهید اردهال، شهرک خاتم‌النبیا، فاز یک و دو شهرک ناجی‌آباد و شهرک ۲۲ بهمن، ایاب و ذهاب عزاداران حسینی انجام می‌دهد.

والی‌زاده هدف از حرکت قافله جاماندگان اربعین را تعظیم و تکریم ایام عزاداری امام حسین(ع) دانست و افزود: اجرای سرودهای دانش‌آموزی، پرواز پاراموتور همراه با اهتزار پرچم عزاداری، پرپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب و توزیع تعرفه‌های قرعه‌کشی جهت پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی کربلا و مشهد مقدس پیش‌بینی شده است.

کد خبر 393627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.