چقدر بدیم ما!/ بی خیال مالمو شدم

ششصد و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجاه و یکمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بیخیال مالمو شدم تا با سپاهان قهرمان شوم" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان مطرح شده که وی از پیشنهاد تیم مالمو سوئد در ابتدای فصل صحبت کرده و از تصمیم خودش برای ماندن در سپاهان و قهرمانی با این تیم سخن به میان آورده تا بتواند پس از آن به تیم های بهتر اروپایی برود.

"تساوی سپاهان و نود ارومیه در دیداری دوستانه"دیگر عنوان رسانه الکترونیک صدای سپاهان است که به تساوی یک بر یک سپاهان برابر نود ارومیه در دیداری دوستانه خبر می دهد.

"مجوز حرفه ای سپاهان صادر شد" و" همه منتظر قهرمانی سپاهان هستیم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"چقدر بدیم ما" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به شکست سنگین ذوب آهن با ٤گل از مس کرمان و وداع از جام حذفی در روزی که مدافعین و به خصوص دروازه بان این تیم عملکرد ضعیفی داشتند اشاره دارد.

"نه تیم خوب بود نه محمد باقر صادقی" دیگر عنوان این رسانه است که در کنفرانس بعد از بازی ذوب آهن و مس به نقل از منصوریان بیان شده است. وی ضمن اعلام این مطلب که در ده سال اخیر مربیگری ام همچین تیم ضعیفی که در این دیدار دیدم نداشته ام افزود: در تمام نقاط زمین بد بودیم و از هیچ کدام از بازیکنانم به غیر از مصطفی آقاجانی راضی نبودم. وی ادامه داد: باید در روزهای سخت هوای یکدیگر را داشته باشیم و از حالا به فکر دیدار برابر پدیده شهر خودرو در لیگ باشیم.

"مس بود یا الاتحاد" و"حتما جلسه برگزار می کنیم" عناوین  پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.